- Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat oraz email z profesjonalizmem,
- Dokumentowanie interakcji z klientem oraz rezolucji w systemie zarządzania relacjami z klientami (CRM),
- Współpraca z kolegami w celu poprawy całkowitego doświadczenia klienta,
- Utrzymanie aktualnej wiedzy o ofertach i politykach, aby zapewnić dokładne informacje klientom,
- Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem wiedzy o produkcie motoryzacyjnym i cyfrowym.
- Minimum rok doświadczenia w obszarze obsługi klienta, preferowane w sektorze motoryzacyjnym,
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, słowacki na poziomie minimum C1,
- Dobra znajomość języka angielskiego, minimum B2,
- Zdolności do rozwiązywania problemów i kreatywne podejście do szukania rozwiązań,
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną oraz ciągły rozwój osobisty.
- Pracę dla rozpoznawalnej marki w branży motoryzacyjnej,
- Możliwość pracy zdalnej z domu,
- Pakiet korzyści, w tym opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie,
- Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Szkolenia wprowadzające i rozwijające umiejętności,
- Wsparcie lidera zespołu w każdym etapie współpracy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.