Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

WNS Global Services Limited

Gdynia

309 dni temu

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Gdynia

 

 

Za co będziesz odpowiedzialny?

  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami z krajów niemieckojęzycznych
  • Obsługę zgłoszeń przychodzących z różnych źródeł (np. telefon, mail)
  • Analizowanie i wprowadzanie zgłoszeń do systemu komputerowego
  • Rozwiązywanie różnorodnych problemów i wsparcie klientów w trudnych sytuacjach

Czego wymagamy od kandydatów?

  • Średniozaawansowanej lub bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (poziom B1 – C2)
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych w mowie i piśmie
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Podstawowej znajomości obsługi komputera
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego

Nie wymagamy doświadczenia w obsłudze klienta!

Co oferujemy naszym pracownikom?

  • Codzienny kontakt z żywym językiem niemieckim
  • Szkolenie wstępne przygotowujące do samodzielnej pracy na oferowanym stanowisku
  • Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji (blisko stacji SKM Redłowo i 3km od morza)
  • Miesięczny bonus zależny od wyników w pracy
  • Dodatkowe świadczenia do wyboru w ramach pakietu benefitów, w tym m. in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, bilety do kina, bony paliwowe, bony do różnych sklepów (IKEA, MediaMarkt, Sephora, Smyk, Empik, Tesco, itp.)
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym centrum usług
  • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
  • Pracę w systemie zmianowym na cały lub niepełny etat
  • Szeroki wachlarz szkoleń wewnętrznych (w tym kursy językowe)
  • Dobrą zabawę - przyjazną atmosferę i wyjścia integracyjne w zespołach
  • Owocowe poniedziałki - witaminowy start tygodnia

Poznaj

WNS Global Services Limited

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Podobne oferty

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (812)
Wałbrzych (54)
Legnica (68)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (182)
Toruń (98)
Lubelskie:
Lublin (128)
Chełm (22)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (840)
Tarnów (44)
Nowy Sącz (38)
Mazowieckie:
Warszawa (1732)
Radom (70)
Płock (38)
Opolskie:
Opole (121)
Nysa (20)
Podkarpackie:
Rzeszów (78)
Przemyśl (30)
Podlaskie:
Białystok (102)
Suwałki (39)
Łomża (26)
Pomorskie:
Gdańsk (404)
Gdynia (159)
Słupsk (48)
Śląskie:
Katowice (480)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (98)
Elbląg (51)
Ełk (17)
Wielkopolskie:
Poznań (509)
Kalisz (45)
Konin (43)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (262)
Koszalin (60)
Kołobrzeg (24)
Auchan (121)
Tesco (517)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (18)
STRABAG (13)
ABB (81)
Accenture (247)
Luxoft (185)
PKO BP (327)
KPMG (34)
Orange (20)
IKEA (2)
Budimex (25)

Rekrutują z Praca.pl