Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdynia    praca zdalna / stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk na czas szkoleń, później możliwa jest praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Sopot    praca zdalna / stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk na czas szkoleń, później możliwa jest praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Kontroler danych osobowych z j. niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)   7 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Gdańsk, al. Grunwaldzka    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Maps Customer Support with Japanese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...
  • Customer Service Specialist - Danish Speaker

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job: Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You...
  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Specjalista ds. Obsługi Klienta Gdynia
Specjalista ds. Obsługi Klienta z jęz. niemieckim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z jęz. niemieckim

TREFL
Gdynia
praca stacjonarna
1176 dni temu
Specjalista ds. Obsługi Klienta z jęz. niemieckim
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
  • prowadzenie i koordynowanie wewnątrz firmy zamówień składanych przez klientów międzynarodowych, w szczególności ich wprowadzanie do systemu, weryfikacja dostępności produktów
  • bieżąca współpraca z handlowcami oraz innymi działami firmy (m.in. Działem Logistyki, Księgowości, Analiz Biznesowych, Planowania Produkcji) w ramach realizowanych zadań
  • przygotowywanie niezbędnych dokumentów powiązanych ze sprzedażą w tym faktur, specyfikacji, dokumentów wymaganych do odpraw celnych
  • współpraca z klientami w zakresie organizowania i koordynacji transportu
  • praca na danych w systemie ERP oraz MS Excel
  • znasz język niemiecki na poziomie umożliwiającym komunikację głównie w piśmie, okazjonalnie w mowie – warunek konieczny
  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z obsługą zamówień klienta (back office)
  • możesz pochwalić się dobrą znajomością pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
  • cechuje Cię umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie i pracy pod presją czasu, systematyczność i dokładność
  • wyróżnia Cię komunikatywność oraz zespołowe działanie
Dodatkowymi atutami będą:
  • znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w pracy z systemami ERP

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 600 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

 

Podstawowe informacje
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
jakie będa Twoje zadania?
  • prowadzenie i koordynowanie wewnątrz firmy zamówień składanych przez klientów międzynarodowych, w szczególności ich wprowadzanie do systemu, weryfikacja dostępności produktów
  • bieżąca współpraca z handlowcami oraz innymi działami firmy (m.in. Działem Logistyki, Księgowości, Analiz Biznesowych, Planowania Produkcji) w ramach realizowanych zadań
  • przygotowywanie niezbędnych dokumentów powiązanych ze sprzedażą w tym faktur, specyfikacji, dokumentów wymaganych do odpraw celnych
  • współpraca z klientami w zakresie organizowania i koordynacji transportu
  • praca na danych w systemie ERP oraz MS Excel
Sprawdzisz się w tej roli, jeśli:
  • znasz język niemiecki na poziomie umożliwiającym komunikację głównie w piśmie, okazjonalnie w mowie – warunek konieczny
  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z obsługą zamówień klienta (back office)
  • możesz pochwalić się dobrą znajomością pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
  • cechuje Cię umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie i pracy pod presją czasu, systematyczność i dokładność
  • wyróżnia Cię komunikatywność oraz zespołowe działanie
Dodatkowymi atutami będą:
  • znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w pracy z systemami ERP
Co oferujemy?
  • lider w branży zabawek
  • polski producent
  • prwatna opieka medyczna
  • karty reakreacyjno-sportowe
  • ubezpieczenia grupowe
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • darmowa kawa
  • współpraca z ekspertami / renomowani klienci
  • rabaty na produkty
  • niezbędne narzędzia
  • bezpłatny parking
Kim jesteśmy?

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 600 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

 

 

Poznaj

TREFL SA

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdynia    praca zdalna / stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk na czas szkoleń, później możliwa jest praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Sopot    praca zdalna / stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk na czas szkoleń, później możliwa jest praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Kontroler danych osobowych z j. niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)   7 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Gdańsk, al. Grunwaldzka    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Maps Customer Support with Japanese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...
  • Customer Service Specialist - Danish Speaker

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job: Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You...
  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...