Specjalista ds. Obsługi Klienta z jęz. niemieckim

TREFL

Gdynia

22 godz. temu

Specjalista ds. Obsługi Klienta z jęz. niemieckim
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
  • prowadzenie i koordynowanie wewnątrz firmy zamówień składanych przez klientów międzynarodowych, w szczególności ich wprowadzanie do systemu, weryfikacja dostępności produktów
  • bieżąca współpraca z handlowcami oraz innymi działami firmy (m.in. Działem Logistyki, Księgowości, Analiz Biznesowych, Planowania Produkcji) w ramach realizowanych zadań
  • przygotowywanie niezbędnych dokumentów powiązanych ze sprzedażą w tym faktur, specyfikacji, dokumentów wymaganych do odpraw celnych
  • współpraca z klientami w zakresie organizowania i koordynacji transportu
  • praca na danych w systemie ERP oraz MS Excel
  • znasz język niemiecki na poziomie umożliwiającym komunikację głównie w piśmie, okazjonalnie w mowie – warunek konieczny
  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z obsługą zamówień klienta (back office)
  • możesz pochwalić się dobrą znajomością pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
  • cechuje Cię umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie i pracy pod presją czasu, systematyczność i dokładność
  • wyróżnia Cię komunikatywność oraz zespołowe działanie
Dodatkowymi atutami będą:
  • znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w pracy z systemami ERP

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 600 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

 

Natalia Kazanowska

Starszy Specjalista ds. Personalnych

email: n.kazanowska@trefl.com

tel.: 58 666 72 64

 

Podstawowe informacje
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
jakie będa Twoje zadania?
  • prowadzenie i koordynowanie wewnątrz firmy zamówień składanych przez klientów międzynarodowych, w szczególności ich wprowadzanie do systemu, weryfikacja dostępności produktów
  • bieżąca współpraca z handlowcami oraz innymi działami firmy (m.in. Działem Logistyki, Księgowości, Analiz Biznesowych, Planowania Produkcji) w ramach realizowanych zadań
  • przygotowywanie niezbędnych dokumentów powiązanych ze sprzedażą w tym faktur, specyfikacji, dokumentów wymaganych do odpraw celnych
  • współpraca z klientami w zakresie organizowania i koordynacji transportu
  • praca na danych w systemie ERP oraz MS Excel
Sprawdzisz się w tej roli, jeśli:
  • znasz język niemiecki na poziomie umożliwiającym komunikację głównie w piśmie, okazjonalnie w mowie – warunek konieczny
  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z obsługą zamówień klienta (back office)
  • możesz pochwalić się dobrą znajomością pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
  • cechuje Cię umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie i pracy pod presją czasu, systematyczność i dokładność
  • wyróżnia Cię komunikatywność oraz zespołowe działanie
Dodatkowymi atutami będą:
  • znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w pracy z systemami ERP
Co oferujemy?
  • lider w branży zabawek
  • polski producent
  • prwatna opieka medyczna
  • karty reakreacyjno-sportowe
  • ubezpieczenia grupowe
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • darmowa kawa
  • współpraca z ekspertami / renomowani klienci
  • rabaty na produkty
  • niezbędne narzędzia
  • bezpłatny parking
Kim jesteśmy?

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 600 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

 

Natalia Kazanowska

Starszy Specjalista ds. Personalnych

email: n.kazanowska@trefl.com

tel.: 58 666 72 64

 

Poznaj

TREFL

Lider na rynku puzzli, gier i kart do gry

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta