Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Chorwackim

Homeglobal

Dolnośląskie

26 dni temu

Homeglobal to miejsce, które łączy w sobie ciekawe wyzwania, możliwości rozwoju oraz wspaniałą atmosferę.

Chcesz dołączyć do organizacji, która da Ci szansę na poznanie wyjątkowych ludzi a przy tym pokaże jak poruszać się w obszarze obsługi klienta?

Nie czekaj – daj Nam się poznać!

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Chorwackim

Warszawa lub praca zdalna


Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

  • Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta – obsługa połączeń przychodzących
    i wychodzących;
  • Budowanie relacji z klientami wymagającymi szczególnego wsparcia;
  • Udzielanie informacji na temat zamówień;
  • Prowadzenie testów w ramach posprzedażowej obsługi klienta;
  • Rutynowe czynności związane z elektroniczną obsługa klienta w ramach zespołu Back Office.

Jeżeli jesteś osobą:

  • Posługującą się biegle językiem chorwackim;
  • Otwartą na nowe wyzwania i chętną do rozwoju swoich umiejętności;
  • Komunikatywną i nastawioną na realizację postawionych celów;
  • Samodzielną w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów;
  • Łatwo nawiązujesz relacje i dobrze organizujesz swoją pracę;
  • Nie masz problemów z obsługą komputera;
  • A do tego posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.

Dołącz do Nas a wtedy zyskasz:

  • Elastyczny grafik – dostosowany do Twoich preferencji;
  • Stabilne wynagrodzenie godzinowe i premie za realizację KPI;
  • Pakiety niezbędnych szkoleń oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy;
  • Dofinansowanie do opieki medycznej i pakietów sportowych;
  • Świetny dojazd do pracy – nasze biuro znajduje się w samym Centrum Warszawy;
  • Luźną atmosferę, owoce we wtorki, Coca-Colę w piątki, eventy, konkursy i wiele innych.

 

Przekonaj się sam – Aplikuj!

Gwarantujemy:
  • świetna lokalizacja
  • prywatna opieka medyczna
  • parking rowerowy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • karta sportowa
  • elastyczne godziny pracy
  • owocowe wtorki
  • kawa i herbata

Poznaj

BPO International

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta