- Wsparcie klientów poprzez telefon, chat i e-mail (kontakty wychodzące i przychodzące).
- Zarządzanie poufnymi informacjami klientów z zachowaniem pełnej dyskrecji.
- Zapewnienie profesjonalnej, cierpliwej i empatycznej obsługi.
- Znajomość języka tureckiego (C1) oraz angielskiego (min. B2).
- Elastyczność w godzinach pracy, w tym gotowość do pracy w weekendy i święta.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, call center, turystyce lub branży lotniczej będzie dodatkowym atutem.
- Nowoczesne biuro w centrum Katowic.
- Wydarzenia integracyjne i team-buildingowe.
- Pełnopłatne szkolenie przygotowujące do obsługi klientów.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie pracy.
- Bonusy w ramach programu poleceń pracowników.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.