Ogłoszenie numer: 9352111, from 2024-11-19
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Włoskim
Location: Katowice
Job description
- Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair.
- Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail.
- Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży.
- Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów.
- Rozwiązywanie bieżących problemów pasażerów oraz obsługa reklamacji.
Requirements
- Znajomość języka włoskiego na poziomie min. C1 oraz angielskiego B1.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej.
- Umiejętności komunikacyjne i proklienckie.
- Znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Data rozpoczęcia pracy: 2 grudnia.
- Doświadczenie nie jest wymagane – zapewniamy szkolenie.
We offer
- Stawkę na umowie cywilnoprawnej (35,71 PLN/godz.).
- Elastyczne godziny pracy między 9:00 a 20:00.
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum Szczecina lub Katowic.
- Zdarzenia integracyjne dla zespołu.
- Płatne szkolenie przygotowawcze.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Możliwości rozwoju i awansu wewnętrznego.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.