Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Sokołów koło Janek
W ROHLIG SUUS Logistics zarządzamy globalnymi łańcuchami dostaw.
Naszymi klientami są zarówno światowe marki jak i lokalne przedsiębiorstwa.
Pomagamy naszym klientom zwiększać konkurencyjność i efektywność operacji.
Różnorodność doświadczeń i kompetencji naszego zespołu pozwala świadczyć usługi
na wysokim poziomie i odnosić globalne sukcesy.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą i inne);
- Samodzielną pracę w rozwijającej się organizacji;
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Obowiązki:
- Kontakt z Klientem i jego Odbiorcami poczynając od wsparcia na etapie składania zleceń poprzez bieżące informowanie o statusie przesyłki i rozwiązywanie wszystkich kwestii operacyjnych dotyczących współpracy,
- Bieżący monitoring realizacji dostaw,
- Raportowanie jakościowych parametrów współpracy,
- Współpraca z innymi działami i oddziałami wewnątrz firmy, w celu kompleksowej obsługi Klienta.
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego – mile widziane,
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem,
- Znajomość branży logistycznej oraz łańcucha dostaw - mile widziana,
- Wysoka kultura osobista,
- Asertywność, sumienność i dokładność,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem i presją czasu,
- Znajomość Pakietu MS Office – w szczególności Excel,
- Podzielność uwagi i umiejętność nadawania zadaniom priorytetów.