Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. jest największą spółką Grupy Kapitałowej PGNiG oraz największym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Gazu w Europie. Zatrudnia ponad 11 tys. pracowników, działa na terenie całej Polski i dystrybuuje gaz poprzez niemal 185 tys. km gazociągów do ponad 7 milionów odbiorców.
Prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
(Dział Obsługi Klienta)
(Dział Obsługi Klienta)
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Nr ref.: PSGCS.ZZLR.210.282.19
Opis zadań na stanowisku:
- wydawanie i aktualizowanie warunków przyłączeniowych oraz na przebudowę i rozbudowę instalacji,
- obsługa procesu zawierania umów o przyłączenia do sieci gazowej, w tym weryfikacja wniosków o zawarcie umowy, przygotowanie, aktualizacja i rozliczanie umów i naliczanie opłat przyłączeniowych,
- przygotowywanie sprawozdań i tworzenie analiz pod kątem stopnia realizacji umów przyłączeniowych oraz w zakresie przyłączeń,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z odmowami przyłączenia do sieci gazowej, rozpatrywanie reklamacji w sprawie przyłączenia do sieci gazowej,
- udział w postępowaniach przetargowych z zakresu budowy i eksploatacji sieci gazowej w zakresie określonym przepisami szczegółowymi,
- współpraca w zakresie opiniowania planów gazyfikacji miast i gmin oraz planów zagospodarowania przestrzennego na terenie działania Zakładu Gazowniczego i jego jednostek terenowych.
Wymagania kwalifikacyjne:
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego,
- wykształcenie wyższe (mile widziana Inżynieria Gazownictwa),
- znajomość rynku energii,
- wiedza z zakresu prawa energetycznego i budowlanego,
- znajomość pakietu MS Office,
- rzetelność, sumienność, dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- prywatną opiekę medyczną,
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- pracę w stabilnej firmie,
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych.