Grupa DACHSER - firma rodzinna, będąca jednym ze światowych liderów w branży logistycznej, osiągająca roczne obroty przekraczające 5,6 mld Euro (netto skonsol.) oraz zatrudniająca ponad 30 000 pracowników w prawie 400 lokalizacjach na całym świecie, w związku z dynamicznym rozwojem w Polsce, poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Sosnowiec
Nr ref.: SER 574
Zadania na stanowisku:
- utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy
- opracowywanie zleceń transportowych
- dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług
- sporządzanie analiz i raportów, kontrola kosztów
- kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek
- wprowadzanie danych do systemu
Nasze oczekiwania wobec kandydata:
- wykształcenie minimum średnie
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość drugiego języka
- dobra znajomość programu Excel
- znajomość dokumentacji celnej będzie dodatkowym atutem
- łatwość nawiązywania kontaktów
- bardzo dobra organizacja i dyscyplina pracy
- doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane
- umiejętność pracy w zespole
Naszym pracownikom oferujemy:
- umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie ze światowej czołówki
- dobre warunki wynagrodzenia
- przyjazne i komfortowe środowisko pracy
- pakiet szkoleń wdrażających do firmy i na dane stanowisko
- Pracowniczy Program Emerytalny
- dodatkowe dni urlopu za staż pracy
- interaktywną platformę do nauki języka angielskiego
- prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie, pakiety sportowe i bogatą ofertę dodatków socjalnych, jak np.: wczasy pod gruszą, świąteczne karty podarunkowe