Specjalista ds. obsługi klienta

MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.

Zakrzów k. Wieliczki

386 dni temu

MGcentral dla MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. K. - Agencji Pracy Tymczasowej z siedzibą w Krakowie przy ul. Myślenickiej 133, posiadającej polski certyfikat o numerze rejestru: 9466,  specjalizującej się w świadczeniu usług w ramach pracy tymczasowej w Polsce i za granicą oraz rekrutacji stałej na stanowiska specjalistyczne dla swojego Klienta poszukuje osób do pracy tymczasowej na podstawie umowy prawa cywilnego do:

Specjalista ds. obsługi klienta
Nr ref.: SOKW/08/2019

Miejsce pracy: Zakrzów k. Wieliczki

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Posprzedażowa telefoniczna obsługa Klienta
  • Odpowiadanie na wiadomości e-mail
  • Odpowiadanie na wiadomości na facebooku/ obsługa Messengera
  • Obsługa panelu sklepu internetowego
  • Obsługa urządzeń biurowych

WYMAGANIA:

  • Doskonała znajomość Facebooka/Messengera
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych
  • Dokładność i sumienność
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole

NASZYM KANDYDATOM OFERUJEMY:

  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Poznaj

MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.

MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.

Wszystkim osobom poszukującym pracy stałej i tymczasowej, zarówno w Polsce jak i w innych krajach na terenie Unii Europejskiej, rekomendujemy oferty pracy, każdorazowo dopasowane do konkretnych wymagań i oczekiwań. Chcemy, aby osoby z nami współpracujące były świadome możliwości jakie otwiera przed nimi zatrudnienie w naszej Agencji oraz miały realny wpływ na kształtowanie swojej przyszłej kariery zawodowej. Rynek pracy, szczególnie trudny w dobie kryzysu, ciągle ma jeszcze wiele do zaoferowania i niesie ze sobą całe spektrum możliwości.

Proces rekrutacji

KrokAplikacja
KrokRozmowa telefoniczna/E-mail
KrokSpotkanie
KrokPropozycja
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta