DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.
W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Zakres obowiązków:
* Zapewnienie dedykowanym klientom DB Schenker profesjonalnej obsługi logistycznej zgodnie z wytyczonymi zasadami w całym łańcuchu dostaw,
* Proaktywna obsługa klienta oraz rozwój współpracy w zakresie realizacji usług w międzynarodowym biznesie lądowym,
* Kontakt z klientem oraz partnerami (w j. polskim oraz angielskim), a także budowa dobrych relacji - koordynowanie współpracy pomiędzy działami DB Schenker a klientem,
* Bieżące zarządzanie zleceniami klienta oraz raportowanie odchyleń i KPI,
* Proponowanie optymalizacji rozwiązań dla Klienta.
Oczekiwania wobec kandydata:
* Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
* Swoboda w obsłudze pakietu MS Office (Excel, Word),
* Skrupulatność, dokładność, odpowiedzialność.
* Umiejętność priorytetyzacji zadań i pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
* Doświadczenie w obsłudze klienta lub w branży TSL,
* Prawo jazdy kat. B.
Warunki zatrudnienia:
* Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
* Miejsce pracy: ul. Zbigniewa Romaszewskiego 18, 62-080, Tarnowo Podgórne.
* Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
* Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
* Możliwość korzystania z ZFŚS,
* Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia,
* Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
* Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
* Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.