- Przygotowywanie raportów, kalkulacje i analizy kosztów.
- Uczestnictwo w planowaniu i budżetowaniu.
- Udział w zamknięciu miesiąca.
- Analiza danych finansowych z systemów księgowych.
- Wycena i ocena opłacalności narzędzi finansowych.
- Analiza płynności finansowej i przygotowywanie rekomendacji.
- Wsparcie w planowaniu i prognozowaniu finansowym.
- Monitorowanie sytuacji finansowej i rekomendowanie działań optymalizacyjnych.
- Analiza i kontrola kosztów.
- Wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości.
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Znajomość ustawy o rachunkowości i podatkowych przepisów.
- Zaawansowana obsługa komputera, BI, Excel, programów finansowo-księgowych.
- Znajomość rachunkowości zarządczej, finansowej i sprawozdawczości.
- Umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków.
- Doświadczenie księgowe w rozrachunkach.
- Organizacja pracy, rzetelność, samodzielność.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Narzędzia pracy.
- Rozwój przez szkolenia.
- Pakiet socjalny i świadczenia (Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych).
- Opieka medyczna (LuxMed), karta Multisport & MultiLife.
Poznaj
Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu Sp. z o.o.
Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. jest spółką komunalną prowadzącą działalność związaną z ochroną środowiska w zakresie gospodarki odpadami, polegającą w szczególności na- zarządzaniu składowiskiem odpadów – eksploatacja i rekultywacja,- zarządzaniu Instalacją do odzysku odpadów biodegradowalnych (Biokompostownia),- wytwarzaniu energii elektrycznej i cieplnej (zespół kogeneracji składowiska i Biokompostowni), - prowadzeniu stacjonarnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych oraz punktu mobilnego – Gratowozu.- produkcji i sprzedaży nawozu organicznego,- prowadzeniu edukacji ekologicznej,- świadczeniu usług dzierżawy i mycia pojemników do selektywnego zbierania odpadów ulegających biodegradacji,- eksploatacji kompostowni pryzmowej.