Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- przyjmowanie drogą telefoniczną i rejestrowanie zgłoszeń od użytkowników systemów teleinformatycznych,
- kategoryzowanie i nadawanie priorytetów przyjmowanym zgłoszeniom, zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami,
- wstępne diagnozowanie przyczyn i okoliczności zgłaszanych incydentów,
- realizacja zgłoszeń, zdalne wsparcie użytkowników systemów teleinformatycznych poprzez wykorzystanie narzędzi zdalnego dostępu na konsoli użytkownika,
- podejmowanie decyzji o sposobie rozwiązania problemu w razie braku możliwości zdalnego usunięcia zgłoszonego incydentu.
Poszukujemy kandydatów posiadających następujące kwalifikacje:
- wykształcenie średnie /preferowane wyższe informatyczne/,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- komunikatywność,
- umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole.
W zamian oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w systemie zmianowym,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach.
Inne oczekiwania:
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym