Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. organizacji wydarzeń edukacyjnych w Dziale Społeczności Uczących Się

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Poszukujemy samodzielnej i otwartej na nowe wyzwania osoby do zespołu Działu Społeczności Uczących Się. W dziale tym, jako grupa ekspertów różnorodnych dziedzin, tworzymy i promujemy rozwiązania edukacyjne zwiększające zainteresowanie nauką oraz nią inspirowane. Prototypujemy i...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
  • Administrator do studia urody

    GRACE PRO SP. Z O.O.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Czym będzie się zajmować osoba zatrudniona na tym stanowisku? Optymalizacja grafiku warsztatów szkoleniowych; Stworzenie komfortowych warunków funkcjonowania studia zarówno dla stałych pracowników biura, jak i klientów. Prowadzenie tabeli kosztów dla każdego komercyjnego warsztatu...
  • Specjalista ds. kluczowych klientów edukacyjnych i B2B

    Odeon Dybiec Adamiak Sp. J.   Sochaczew, ul. Żeromskiego 8    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Dlaczego My (Kino Odeon, e-kinoodeon, Cisza, kamera, akcja ! - młodzieżowy kod filmowy) Z ogromną przyjemnością przedstawiamy kino Odeon, wyjątkowe miejsce na kulturalnej mapie Sochaczewa. Odeon to nie tylko kino to również projekt, który ma odpowiadać na wszelkie potrzeby i oczekiwania...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Organizacji Eventów

TREFL
Gdynia, ul. Kontenerowa 25
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
59 dni temu
Specjalista ds. Organizacji Eventów
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:

    elastyczny start pracy między 7 a 9

Twój zakres obowiązków
  • organizacja i koordynacja działań związanych z organizacją targów branżowych w kraju i za granicą (planowanie, kosztorys, realizacja)
  • organizacja i koordynacja działań związanych z organizacją eventów brandowych, eventów CSR Grupy Trefl
  • bieżący kontakt z organizatorami targów oraz eventów
  • tworzenie i koordynacja stoisk targowych we współpracy z grafikiem i wykonawcą
  • współpraca z agencjami turystycznymi w zakresie rezerwacji lotów i hoteli dla uczestników targów
  • współpraca z innymi działami, zewnętrznymi agencjami oraz drukarniami w zakresie organizacji produktów, brandingu i materiałów promocyjnych
  • przygotowanie we współpracy z działem prawnym umów z organizatorami i podwykonawcami
  • przygotowywanie raportów z wydarzeń
  • śledzenie trendów oraz działań konkurencji
Nasze wymagania
  • doświadczenie w pracy przy organizacji wydarzeń
  • wiedza z obszaru marketingu, reklamy i nowych mediów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
  • umiejętność współpracy z grafikami/ agencjami kreatywnymi
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania wieloma zadaniami realizowanymi równolegle
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz zmysł estetyczny
  • dobra znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel, Word)
  • czynne prawo jazdy kategorii B
  • gotowość do podróży służbowych w Polsce i za granicą

Dodatkowe atuty:

  • znajomość systemu Impuls lub innego systemu ERP
  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego
To oferujemy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wsparcie we wdrożeniu
  • kreatywne środowisko pracy oraz udział w ciekawych wydarzeniach branżowych
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:

    elastyczny start pracy między 7 a 9

jakie będa Twoje zadania?
  • organizacja i koordynacja działań związanych z organizacją targów branżowych w kraju i za granicą (planowanie, kosztorys, realizacja)
  • organizacja i koordynacja działań związanych z organizacją eventów brandowych, eventów CSR Grupy Trefl
  • bieżący kontakt z organizatorami targów oraz eventów
  • tworzenie i koordynacja stoisk targowych we współpracy z grafikiem i wykonawcą
  • współpraca z agencjami turystycznymi w zakresie rezerwacji lotów i hoteli dla uczestników targów
  • współpraca z innymi działami, zewnętrznymi agencjami oraz drukarniami w zakresie organizacji produktów, brandingu i materiałów promocyjnych
  • przygotowanie we współpracy z działem prawnym umów z organizatorami i podwykonawcami
  • przygotowywanie raportów z wydarzeń
  • śledzenie trendów oraz działań konkurencji
To oferujemy:
  • doświadczenie w pracy przy organizacji wydarzeń
  • wiedza z obszaru marketingu, reklamy i nowych mediów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
  • umiejętność współpracy z grafikami/ agencjami kreatywnymi
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania wieloma zadaniami realizowanymi równolegle
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz zmysł estetyczny
  • dobra znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel, Word)
  • czynne prawo jazdy kategorii B
  • gotowość do podróży służbowych w Polsce i za granicą

Dodatkowe atuty:

  • znajomość systemu Impuls lub innego systemu ERP
  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego
Co oferujemy?
  • lider w branży zabawek
  • polski producent
  • prwatna opieka medyczna
  • karty reakreacyjno-sportowe
  • ubezpieczenia grupowe
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • darmowa kawa
  • kreatywne środowisko
  • spójności zadań z zainteresowaniami
  • niezbędne narzędzia
  • inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wsparcie we wdrożeniu
  • kreatywne środowisko pracy oraz udział w ciekawych wydarzeniach branżowych
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
 

Poznaj

TREFL SA

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. organizacji wydarzeń edukacyjnych w Dziale Społeczności Uczących Się

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Poszukujemy samodzielnej i otwartej na nowe wyzwania osoby do zespołu Działu Społeczności Uczących Się. W dziale tym, jako grupa ekspertów różnorodnych dziedzin, tworzymy i promujemy rozwiązania edukacyjne zwiększające zainteresowanie nauką oraz nią inspirowane. Prototypujemy i...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
  • Administrator do studia urody

    GRACE PRO SP. Z O.O.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Czym będzie się zajmować osoba zatrudniona na tym stanowisku? Optymalizacja grafiku warsztatów szkoleniowych; Stworzenie komfortowych warunków funkcjonowania studia zarówno dla stałych pracowników biura, jak i klientów. Prowadzenie tabeli kosztów dla każdego komercyjnego warsztatu...
  • Specjalista ds. kluczowych klientów edukacyjnych i B2B

    Odeon Dybiec Adamiak Sp. J.   Sochaczew, ul. Żeromskiego 8    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Dlaczego My (Kino Odeon, e-kinoodeon, Cisza, kamera, akcja ! - młodzieżowy kod filmowy) Z ogromną przyjemnością przedstawiamy kino Odeon, wyjątkowe miejsce na kulturalnej mapie Sochaczewa. Odeon to nie tylko kino to również projekt, który ma odpowiadać na wszelkie potrzeby i oczekiwania...