Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Specjalista ds. Personalnych
TREFL
Gdynia
specjalista (mid)
umowa o pracę
Praca częściowo zdalna
6 dni temu
Specjalista ds. Personalnych
  • miejsce pracy:

    Gdynia

  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
Twój zakres obowiązków
  • prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różne stanowiska (operacyjne, techniczne, sprzedażowe, administracyjne, kreatywne), a w szczególności:
    • przygotowywanie ogłoszeń oraz ich publikacja
    • poszukiwanie kandydatów przy użyciu różnorodnych narzędzi (w tym direct search)
    • umawianie i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych
    • wspieranie menedżerów w trakcie całego procesu rekrutacyjnego
    • dbanie o wysoką jakość standardów rekrutacyjnych oraz komunikację z kandydatami
  • realizacja procesu zatrudnienia oraz adaptacji nowych pracowników
  • udział w działaniach employer brandingowych, wewnętrznych inicjatywach, szkoleniach oraz innych projektach HR-owych
  • codzienne wspieranie pracowników oraz menedżerów w realizacji celów biznesowych, troska o kulturę organizacyjną, zaangażowanie oraz dobre relacje
  • tworzenie komunikacji wewnętrznej, informacji do mediów społecznościowych, prezentacji, zestawień oraz materiałów związanych z obszarem personalnym
  • praca z dokumentami, danymi, programami i systemami (eRecruiter, Impuls, Canva, Excel, Power Point, platforma benefitów)
Nasze wymagania
  • kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze HR, w tym doświadczenie w prowadzeniu różnych projektów rekrutacyjnych, również międzynarodowych
  • bardzo dobra znajomość i swobodna komunikacja w języku angielskim
  • pasja do HR (znajomość trendów, narzędzi, nowoczesnych rozwiązań) oraz świadomość roli „miękkiego” HR w firmie
  • praca zespołowa jest dla Ciebie ważna - stawiamy na dobre relacje, otwartość, dobrą komunikację, umiejętność przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej, wzajemną pomoc, odpowiedzialność i zaufanie
  • natura organizatora – jesteś osobą, która chętnie inicjuje działania, jest wytrwała w poszukiwaniu rozwiązań, nie zniechęca się szybko, potrafi porozumieć się z innymi oraz dobrze i terminowo realizuje zadania
  • dbałość o wysoką jakość pracy, dostrzeganie szczegółów i umiejętność wyciągania wniosków
  • umiejętność łączenia pracy kreatywnej (Power Point, Canva) z pracą z danymi (Excel)
  • prawo jazdy kategorii B

Dodatkowe atuty:

  • znajomość narzędzi direct search i/lub systemu eRecruiter
  • doświadczenie w obszarze HR w firmie produkcyjnej
To oferujemy
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
  • pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
  • stabilne zatrudnienie, w ramach umowy o pracę
  • możliwość udziału w różnorodnych i ciekawych projektach HR-owych
  • zgrany zespół, z którym dobrze się układa
  • wsparcie we wdrożeniu w obejmowane stanowisko oraz otwarte dzielenie się wiedzą
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
  • miejsce pracy:

    Gdynia

  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
jakie będa Twoje zadania?
  • prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różne stanowiska (operacyjne, techniczne, sprzedażowe, administracyjne, kreatywne), a w szczególności:
    • przygotowywanie ogłoszeń oraz ich publikacja
    • poszukiwanie kandydatów przy użyciu różnorodnych narzędzi (w tym direct search)
    • umawianie i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych
    • wspieranie menedżerów w trakcie całego procesu rekrutacyjnego
    • dbanie o wysoką jakość standardów rekrutacyjnych oraz komunikację z kandydatami
  • realizacja procesu zatrudnienia oraz adaptacji nowych pracowników
  • udział w działaniach employer brandingowych, wewnętrznych inicjatywach, szkoleniach oraz innych projektach HR-owych
  • codzienne wspieranie pracowników oraz menedżerów w realizacji celów biznesowych, troska o kulturę organizacyjną, zaangażowanie oraz dobre relacje
  • tworzenie komunikacji wewnętrznej, informacji do mediów społecznościowych, prezentacji, zestawień oraz materiałów związanych z obszarem personalnym
  • praca z dokumentami, danymi, programami i systemami (eRecruiter, Impuls, Canva, Excel, Power Point, platforma benefitów)
To oferujemy:
  • kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze HR, w tym doświadczenie w prowadzeniu różnych projektów rekrutacyjnych, również międzynarodowych
  • bardzo dobra znajomość i swobodna komunikacja w języku angielskim
  • pasja do HR (znajomość trendów, narzędzi, nowoczesnych rozwiązań) oraz świadomość roli „miękkiego” HR w firmie
  • praca zespołowa jest dla Ciebie ważna - stawiamy na dobre relacje, otwartość, dobrą komunikację, umiejętność przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej, wzajemną pomoc, odpowiedzialność i zaufanie
  • natura organizatora – jesteś osobą, która chętnie inicjuje działania, jest wytrwała w poszukiwaniu rozwiązań, nie zniechęca się szybko, potrafi porozumieć się z innymi oraz dobrze i terminowo realizuje zadania
  • dbałość o wysoką jakość pracy, dostrzeganie szczegółów i umiejętność wyciągania wniosków
  • umiejętność łączenia pracy kreatywnej (Power Point, Canva) z pracą z danymi (Excel)
  • prawo jazdy kategorii B

Dodatkowe atuty:

  • znajomość narzędzi direct search i/lub systemu eRecruiter
  • doświadczenie w obszarze HR w firmie produkcyjnej
Co oferujemy?
  • lider w branży zabawek
  • polski producent
  • prwatna opieka medyczna
  • karty reakreacyjno-sportowe
  • ubezpieczenia grupowe
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • darmowa kawa
  • kreatywne środowisko
  • spójności zadań z zainteresowaniami
  • niezbędne narzędzia
  • inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
  • pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
  • stabilne zatrudnienie, w ramach umowy o pracę
  • możliwość udziału w różnorodnych i ciekawych projektach HR-owych
  • zgrany zespół, z którym dobrze się układa
  • wsparcie we wdrożeniu w obejmowane stanowisko oraz otwarte dzielenie się wiedzą

Poznaj

TREFL SA

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

Podobne oferty