Centrum Obsługi Klienta Detalicznego
Zespół Analiz i Wsparcia Procesu Reklamacyjnego
Miejsce pracy: Lublin
Nr ref.: LUD/MR/07/2018
Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:
- sporządzaniu informacji i raportów z zakresu procesu reklamacyjnego
- monitorowaniu prawidłowości przebiegu procesu reklamacyjnego oraz terminowości obsługi zgłoszeń w aplikacji
- analizowaniu danych, dotyczących wniosków i reklamacji, w celu zidentyfikowania ich przyczyn
- inicjowaniu działań w celu eliminowania przyczyn reklamacji i wniosków oraz poprawy jakości obsługi, proponowanie usprawnień w procedurach produktowych
- inicjowaniu zmian w zakresie funkcjonalności aplikacji obsługującej wnioski i reklamacje klientów
- prowadzeniu instruktaży dla pracowników Banku w zakresie procesu obsługi reklamacji i wniosków
- wsparciu merytorycznym uczestników procesu reklamacyjnego w zakresie: przebiegu procesu rozpatrywania reklamacji
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: ekonomia, informatyka, zarządzanie, bankowość i finanse
- umiejętności definiowania i prowadzenia kompleksowych analiz zbiorów danych
- umiejętności wnioskowania biznesowego na podstawie analiz zbiorów danych oraz wiedzy biznesowej
- znajomości przepisów prawa, w tym w zakresie reklamacji, procedur bankowych oraz systemów transakcyjnych Banku
- minimum 2-letniego doświadczenie zawodowego w sektorze finansowym.
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office. Znajomością VBA będzie dodatkowym atutem
- innowacyjności, kreatywności, komunikatywności, samodzielności, zaangażowania w pracę, odporności na stres, umiejętności pracy w zespole
Co od nas otrzymasz:
- umowę o pracę w największym Banku w Polsce
- elastyczny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku po fundusz emerytalny, bo lubisz mieć wybór
- prywatną, ogólnopolską opiekę zdrowotną, bo zdrowie jest najważniejsze
- profesjonalny systemem szkoleń, bo zależy nam na Twoim rozwoju
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.