specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Opis stanowiska: planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych online, przygotowywanie treści i materiałów promocyjnych do publikacji, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych i nadzór nad ich efektywnością, analiza działań konkurencji oraz identyfikacja nowych...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków na stanowisku: Udział w planowaniu i wdrażaniu kampanii marketingowych zgodnie z ustaloną strategią, Tworzenie treści marketingowych, Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji trendów i możliwości dla Zleceniodawcy, Wsparcie działań SEO i SEM, Prowadzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: planowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych online i offline, opracowywanie treści marketingowych na stronę internetową i social media, prowadzenie komunikacji z odbiorcami w kanałach społecznościowych, analiza rynku i raportowanie efektów działań marketingowych,...
Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Elamed Media Group to lider w dostarczaniu wiedzy dla specjalistów. Wydajemy czasopisma branżowe, książki oraz organizujemy szkolenia i konferencje inspirując do poszukiwania efektywnych kierunków rozwoju. Codziennie wspieramy w pracy ponad 300 tysięcy profesjonalistów, gwarantując im dostęp do aktualnych i sprawdzonych informacji oraz światowych trendów.
W związku z nieustannym rozwojem firmy poszukujemy osób do pracy w redakcji czasopisma na stanowisku:
Specjalista ds. promocji i reklamy
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
sprzedaż powierzchni reklamowej w czasopismach branżowych,
realizację założonych, indywidualnych oraz zespołowych planów i celów sprzedaży,
bieżącą współpracę i podtrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami biznesowymi – praca na przekazanej bazie klientów,
nawiązywanie nowych kontaktów handlowych,
reprezentowanie redakcji na imprezach branżowych,
monitorowanie przyznanego sektora rynku
Wymagania
gotowość do wyjazdów służbowych,
łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność,
zdolności negocjacyjne,
prawo jazdy kat. B
Oferujemy
umowę o pracę na pełny etat,
atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + przejrzysty system prowizyjny i premiowy),
prywatną opiekę medyczna,
możliwość rozwoju i uczestnictwa w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych,
pracę w młodym, dynamicznym zespole pełną wyzwań i możliwości,
elastyczne godziny pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Opis stanowiska: planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych online, przygotowywanie treści i materiałów promocyjnych do publikacji, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych i nadzór nad ich efektywnością, analiza działań konkurencji oraz identyfikacja nowych...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków na stanowisku: Udział w planowaniu i wdrażaniu kampanii marketingowych zgodnie z ustaloną strategią, Tworzenie treści marketingowych, Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji trendów i możliwości dla Zleceniodawcy, Wsparcie działań SEO i SEM, Prowadzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: planowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych online i offline, opracowywanie treści marketingowych na stronę internetową i social media, prowadzenie komunikacji z odbiorcami w kanałach społecznościowych, analiza rynku i raportowanie efektów działań marketingowych,...
Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...