Perfect Consulting – Znamy tych, których Ty chcesz poznać
Najważniejszą dla nas wartością jest zaufanie oraz zadowolenie naszych Klientów i Kandydatów, dlatego od ponad 20 lat działamy w branży HR, dzielimy się swoją wiedzą i pomagamy Wam rozwijać swój potencjał.
Stawiamy na poszerzanie horyzontów, inspirujemy działania, otwieramy możliwości
Dla Firmy zajmującej się sprzedażą sprzętu technicznego oraz akcesoriów dla firm przemysłowych z różnych gałęzi przemysłu na rynku Polskim i zagranicznym poszukujemy osoby na stanowisko:
- Przygotowanie, rejestrowanie i realizacja zamówień
- Organizacja wysyłek i dostaw, w tym kontrola należności
- Prowadzenie dokumentacji klientów, dokumentacji magazynowej
- Wystawianie faktur i listów spedycyjnych
- Utrzymywanie kontaktów z klientami
- Przyjmowanie reklamacji
- Wykształcenie średnie lub wyższe (ekonomiczne)
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Łatwość nawiązywania kontaktów, organizacja pracy własnej
- Znajomość języka angielskiego – poziom B2
- Znajomość pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B
- Atrakcyjne warunki finansowe + premie
- Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Profesjonalną współpracę w przyjaznej atmosferze
- Niezbędne narzędzia pracy
Poznaj
Perfect Consulting
Nazwa zobowiązuje - dlatego w naszych działaniach dążymy do doskonałości tak, aby zasłużyć na naszą markę - Perfect Consulting.
Jesteśmy po to, by służyć pomocą, wiedzą, dzielić się innowacyjnymi rozwiązaniami Oferujemy najnowsze narzędzia w procesie realizacji strategii personalnej Zapewniamy doświadczenie i znajomość rynku Realizujemy nowatorskie projekty Pracujemy z pasją!Posiadamy Certyfikat Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej w zakresie:
Pośrednictwa pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (nr 3607/1a) Doradztwa Personalnego (nr 3607/2) Pośrednictwa do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych obywateli polskich (nr 3607/1b) Poradnictwa Zawodowego (nr 3607/4)