Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowych w obszarze e-commerce, Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych na platformach sprzedażowych (m.in. Allegro, Amazon, Ceneo), Analizowanie efektywności działań marketingowych i wdrażanie optymalizacji, Przygotowywanie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie szczegółowych raportów. Konfiguracja narzędzi...
MAOBI GroupSprawdzona firmaWarszawa
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii. Analiza wyników i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań. Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4, GTM, Pixel,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie wyników kampanii oraz wdrażanie działań mających na celu ich poprawę. Przygotowywanie szczegółowych raportów i analiz wyników działań...
Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Programmatic Specialist, who will:...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako PROGRAMMATIC SPECIALIST będziesz współtworzyć Activation Team, który rozłożone wcześniej (przez inne zespoły) touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje. Na co dzień będziesz m.in.: współtworzyć i realizować strategie...
Firma BAKS jest producentem osprzętu elektro-instalacyjnego z branży elektrotechnicznej. Od 30 lat produkuje i dystrybuuje systemy tras kablowych na rynkach zagranicznych oraz krajowym.
Specjalista ds. Reklamy i Marketingu
Miejsce pracy: Łukówiec (pow. otwocki, gm. Karczew)
Zadania:
Tworzenie projektów graficznych wraz z przygotowaniem ich do druku
Przygotowanie materiałów promocyjnych i wizerunkowych
Bezpośrednia współpraca z działem handlowym oraz działem technicznym w/w zakresie
Przygotowywanie treści do mediów społecznościowych oraz ich prowadzenie (FB, Linkedin)
Przygotowywanie treści oraz aktualizacja strony internetowej
Organizowanie i koordynacja działań marketingowych związanych z targami branżowymi
Przygotowywanie przejrzystych raportów z podejmowanych działań
Wymagania:
Umiejętność zarządzania projektami i pracy pod presją czasową i zadaniową
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Obsługa programów z grupy Adobe
Obsługa mediów społecznościowych/ Facebook/ Linkedin/ You Tube
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowych w obszarze e-commerce, Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych na platformach sprzedażowych (m.in. Allegro, Amazon, Ceneo), Analizowanie efektywności działań marketingowych i wdrażanie optymalizacji, Przygotowywanie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie szczegółowych raportów. Konfiguracja narzędzi...
MAOBI GroupSprawdzona firmaWarszawa
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii. Analiza wyników i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań. Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4, GTM, Pixel,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie wyników kampanii oraz wdrażanie działań mających na celu ich poprawę. Przygotowywanie szczegółowych raportów i analiz wyników działań...
Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Programmatic Specialist, who will:...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako PROGRAMMATIC SPECIALIST będziesz współtworzyć Activation Team, który rozłożone wcześniej (przez inne zespoły) touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje. Na co dzień będziesz m.in.: współtworzyć i realizować strategie...