Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
Do naszego zespołu w Gorzowie Wielkopolskim poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. rekrutacji i administracji
Miejsce pracy: lubuskie/ Gorzów Wielkopolski
Nr Ref.: WR/02/2017/HGW
Zakres czynności:
- Realizacja zleconych projektów rekrutacyjnych,
- Rekrutacja i selekcja kandydatów,
- Budowanie bazy kandydatów dopasowanej do potencjału Klienta,
- Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientem,
- Obsługa kadrowo - płacowa pracowników tymczasowych (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy,
zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji, rozliczanie czasu pracy).
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie,
- Praktyczna znajomości pakietu MS Office,
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- Komunikatywność,
- Bardzo dobrej organizacji zleconych czynności,
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Możliwość zdobycia doświadczenia/podniesienia kwalifikacji,
- Pracę w młodym, energicznym zespole.