Specjalista ds. Rozliczeń i Fakturowania

Schenker Sp. z o.o.

Tarnowo Podgórne

1 dzień temu

Specjalista ds. Rozliczeń i Fakturowania
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne
Nr ref.: SR/2020/02/Tarnowo Podg.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Specjalista ds. rozliczeń to osoba odpowiedzialna za zapewnienie efektywnej obsługi Klientów korporacyjnych spółki, przyporządkowanych do obsługi w zespole Control Tower.

Zakres zadań:

  • Rozliczanie kosztów związanych z obsługą dedykowanych klientów,
  • Wystawianie faktur klientom przypisanym do obsługi,
  • Tworzenie i weryfikowanie raportów związanych z rozliczaniem klientów,
  • Wprowadzanie i weryfikowanie danych w systemach dedykowanych do rozliczeń obsługiwanych klientów,
  • Współpraca z jednostkami odpowiedzialnymi za obsługę klienta.

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe, kierunek Logistyka/Transport lub Finanse,
  • Doświadczenie w obszarze rozliczeń klientów/obsługi klienta min. 1 rok,
  • Język angielski na poziomie min. B1.

Mile widziane:

  • Znajomość procesu zarządzania łańcuchem dostaw.

Oferujemy:


Warunki zatrudnienia:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Premia miesięczna,
  • Praca w godzinach 8.00-16.00.

Kultura i rozwój:

  • Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach firmowych,
  • Możliwość organizacji lub wzięcia udziału w akcjach: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość uzyskania dofinansowania do edukacji po przepracowanym roku (studia podyplomowe, szkolenia, kursy),
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach globalnej korporacji: rekrutacje wewnętrzne pozwalają wielu naszym pracownikom zdobywać nowe doświadczenia zarówno w strukturach DB Schenker w Polsce, jak i w oddziałach naszej firmy za granicą.

Benefity:

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover oraz karty Multisport
  • Możliwość dołączenia do Pracowniczego Programu Emerytalnego oraz ubezpieczenia na życie
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia za polecenie znajomych do pracy.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk aplikowania.

 

 APLIKUJ TERAZ 

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Ilona Galińska-Białas

Senior HR Business Partner

W DB Schenker pracuję od początku istnienia firmy w Polsce, czyli około 26 lat (wcześniej pracowałam w firmie PSK, która przekształciła się w Spedpol, w sumie mój staż pracy to 38 lat). Była to moja pierwsza praca, której nie zmieniłam do dziś. Na początku zajmowałam się kadrami i płacami, kolejnym ważnym etapem były rekrutacje i wprowadzenie systemu ocen dla pracowników. W 2001 roku powierzono mi stanowisko dyrektora oddziału w Kielcach. Pracowałam tam przez osiem lat, to była dla mnie ogromna możliwość rozwoju. Doświadczenie zdobyte na tym stanowisku pomogło mi bardzo, gdy wróciłam do pracy w HR. Czułam i rozumiałam oczekiwania menedżerów, potrafiłam mówić ich językiem i wreszcie od kuchni poznałam, na czym polega logistyczny biznes.

Joanna Durzyńska

Menedżer Doskonalenia Biznesu w Logistyce Kontraktowej

W DB Schenker pracuję od ośmiu lat. W tym czasie zajmowałam kilka stanowisk. Od początku mojej przygody zawodowej jestem związana z logistyką kontraktową. Pracę rozpoczęłam w magazynie logistycznym w Teresinie, a po trzech latach zostałam koordynatorem obsługi logistycznej w tej lokalizacji. Obecnie zajmuję stanowisko menedżerki doskonalenia biznesu w logistyce kontraktowej. Odpowiadam również za wspieranie rozwoju 5S (narzędzie Lean Management, które ułatwia systemowo wdrożyć ład i porządek w miejscu pracy) w krajach klastra DB Schenker North & East Europe.

Więcej

Proces rekrutacji

KrokSelekcja aplikacji
KrokPrzesłanie CV
KrokWeryfikacja CV przez dział HR
KrokRozmowa telefoniczna
KrokSpotkanie z przełożonym
KrokWitaj w DB Schenker!
Poznaj stanowisko: Specjalista ds. rozliczeń 
Specjalista ds. rozliczeń to pracownik, który dba o to, by wszystkie dokumenty dotyczące transakcji finansowo-księgowych w firmie były prowadzone w sposób prawidłowy. Może należeć na przykład do działu księgowego przedsiębiorstwa lub pracować w biurze rachunkowym. Nazwa stanowiska często różni się w zależności od zakresu obowiązków, np. • specjalista ds. rozliczeń ...
Praca Specjalista ds. rozliczeń