Najnowsze oferty pracy

  • Księgowy bilansista

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Wysokie Mazowieckie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Specjalista ds. rozrachunków z kontrahentami / AR Specialist

    RECARO Aircraft Seating Polska Sp. z o.o.   Świebodzin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...
  • Specjalista ds. rozliczeń

    Praca.pl Sp. z o.o.   Świebodzin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przelewami bankowymi; Nadzór nad wierzytelnościami, komunikacja w sprawie płatności; Kontakt z zespołem sprzedażowym dotyczący należności klientów; Obsługa dokumentacji księgowej; Współpraca z różnymi działami firmy; Dbanie o osiąganie KPI;...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol 14A    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. rozliczeń IT

    Grupa Inter Cars   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Pruszków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
  • Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

    Dermotechnika Sp.j.   Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
  • Staż w zespole rozwoju mechanizmów rozliczeń

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie
    2 dni
    W naszym zespole na co dzień: uczestniczysz w sporządzaniu raportów z zakresu rozliczeń i reklamacji kartowych, pomagasz przeprowadzać analizę reklamacji kartowych, bierzesz udział w projektach dotyczących obszaru rozliczeń produktów kartowych i mobilnych, wspierasz proces rozliczeń...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Rozliczeń i Fakturowania

Schenker Sp. z o.o.
Tarnowo Podgórne
praca stacjonarna
rekrutacja online
1391 dni temu
Specjalista ds. Rozliczeń i Fakturowania
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne
Nr ref.: SR/2020/02/Tarnowo Podg.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Specjalista ds. rozliczeń to osoba odpowiedzialna za zapewnienie efektywnej obsługi Klientów korporacyjnych spółki, przyporządkowanych do obsługi w zespole Control Tower.

Zakres zadań:

  • Rozliczanie kosztów związanych z obsługą dedykowanych klientów,
  • Wystawianie faktur klientom przypisanym do obsługi,
  • Tworzenie i weryfikowanie raportów związanych z rozliczaniem klientów,
  • Wprowadzanie i weryfikowanie danych w systemach dedykowanych do rozliczeń obsługiwanych klientów,
  • Współpraca z jednostkami odpowiedzialnymi za obsługę klienta.

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe, kierunek Logistyka/Transport lub Finanse,
  • Doświadczenie w obszarze rozliczeń klientów/obsługi klienta min. 1 rok,
  • Język angielski na poziomie min. B1.

Mile widziane:

  • Znajomość procesu zarządzania łańcuchem dostaw.

Oferujemy:


Warunki zatrudnienia:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Premia miesięczna,
  • Praca w godzinach 8.00-16.00.

Kultura i rozwój:

  • Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach firmowych,
  • Możliwość organizacji lub wzięcia udziału w akcjach: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość uzyskania dofinansowania do edukacji po przepracowanym roku (studia podyplomowe, szkolenia, kursy),
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach globalnej korporacji: rekrutacje wewnętrzne pozwalają wielu naszym pracownikom zdobywać nowe doświadczenia zarówno w strukturach DB Schenker w Polsce, jak i w oddziałach naszej firmy za granicą.

Benefity:

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover oraz karty Multisport
  • Możliwość dołączenia do Pracowniczego Programu Emerytalnego oraz ubezpieczenia na życie
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia za polecenie znajomych do pracy.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Księgowy bilansista

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Wysokie Mazowieckie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Specjalista ds. rozrachunków z kontrahentami / AR Specialist

    RECARO Aircraft Seating Polska Sp. z o.o.   Świebodzin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...
  • Specjalista ds. rozliczeń

    Praca.pl Sp. z o.o.   Świebodzin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przelewami bankowymi; Nadzór nad wierzytelnościami, komunikacja w sprawie płatności; Kontakt z zespołem sprzedażowym dotyczący należności klientów; Obsługa dokumentacji księgowej; Współpraca z różnymi działami firmy; Dbanie o osiąganie KPI;...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol 14A    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. rozliczeń IT

    Grupa Inter Cars   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Pruszków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
  • Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

    Dermotechnika Sp.j.   Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
  • Staż w zespole rozwoju mechanizmów rozliczeń

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie
    2 dni
    W naszym zespole na co dzień: uczestniczysz w sporządzaniu raportów z zakresu rozliczeń i reklamacji kartowych, pomagasz przeprowadzać analizę reklamacji kartowych, bierzesz udział w projektach dotyczących obszaru rozliczeń produktów kartowych i mobilnych, wspierasz proces rozliczeń...