Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska: Prowadzenie księgowości (zobowiązania, należności, księga główna) Opracowywanie sprawozdań finansowych (miesięczne/roczne) Obsługa transakcji płatniczych; Raporty kosztów i zarządzanie gotówkowym obiegiem środków pieniężnych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
Trakcja S.A.Gliwice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.
Do Twoich zadań będzie należało:
wydawanie kierowcom dokumentów sprzedażowych oraz ich rozliczanie
wystawianie faktur i korekt
rozliczanie utargów dziennych
wyjaśnianie różnic kasjerskich
poprawne rozliczanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych
terminowe rozliczanie reklamacji
prowadzenie ewidencji sald opakowań
kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami i reklamacjami
Nasze oczekiwania:
entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy
wykształcenie minimum średnie
dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy)
znajomość MS Office co najmniej na poziomie średnim, w szczególności Excel
mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku
mile widziane doświadczenie w pracy z klientem przez telefon
Mamy Ci do zaoferowania:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. zniżki na zakupy w MAKRO, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie kart sportowo-rekreacyjnych, dodatek żywieniowy)
przyjazną i nieformalną atmosferę pracy
bezpłatny transport do Centrum Dystrybucji z centrum Wrocławia
MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska: Prowadzenie księgowości (zobowiązania, należności, księga główna) Opracowywanie sprawozdań finansowych (miesięczne/roczne) Obsługa transakcji płatniczych; Raporty kosztów i zarządzanie gotówkowym obiegiem środków pieniężnych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
Trakcja S.A.Gliwice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....