Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Księgowy z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Dokładne fakturowanie, Przetwarzanie transakcji bankowych, Zarządzanie pytaniami dot. faktur i płatności, Wspieranie procesów miesięcznego rozliczenia, Dodawanie nowych dostawców, Tworzenie raportów, Aktualizowanie dokumentacji związanej z wymogami prawnymi.
  • Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
  • Junior Accounting Specialist with English

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your new opportunity We are a newly created team working in Business Process Services, and we want you to join us in the exciting challenge of transitioning Finance and Accounting processes. You will be an important part of the ongoing process of migration and transformation currently underway for...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Wysokie Mazowieckie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol 14A    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń

    Medicover Fitness & Gym   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
  • Specjalista ds. Rozliczeń magazynowych

    Green Basket Sp. z o. o.   Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Dbałość o prawidłową ewidencję i obieg dokumentacji magazynowej; Rozliczanie, kontrola, wprowadzanie dokumentów zakupu, Okresowa kontrola stanów magazynowych, Nadzór i prawidłowe archiwizowanie dokumentacji magazynowej, Zarządzanie obrotem opakowań.
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. rozliczeń IT

    Grupa Inter Cars   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Pruszków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. rozliczeń produkcji (transport drogowy)

Schenker Sp. z o.o.
Nowa Wieś Wrocławska, Lower Silesia
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
435 dni temu
Specjalista ds. rozliczeń produkcji (transport drogowy)
Miejsce pracy: Nowa Wieś Wrocławska, Lower Silesia
Nr ref.: 178750_1676020214

DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres obowiązków:
  • Sporządzanie dziennych raportów i analiz wykonanych zleceń,
  • Rozliczanie z pracy kierowców i przewoźników w zakresie listów przewozowych, wykazów ładunkowych, dokumentów zwrotnych i pobrań oraz wysyłka kopii listów przewozowych,
  • Korespondencja z kontrahentami w sprawach związanych z realizacją usług,
  • Współpraca z klientami i wyjaśnianie dostaw,
  • Prowadzenie dokumentacji wykonanych usług,
  • Przygotowanie raportów,
  • Uczestniczenie w inicjatywach doskonalących procesy działu logistyki.

Wymagania:
  • Otwartość na pracę w systemie dwuzmianowym,
  • Znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności MS Excel),
  • Efektywne zarządzanie czasem, zasobami i sprzętem,
  • Odpowiedzialność za swoje działania i ich rezultaty,
  • Szybkie działanie z związku z nieoczekiwanymi wydarzeniami,
  • Dostarczanie informacji szybko, rzeczowo i w zrozumiały sposób.
Nasza oferta:
  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
  • Miejsce pracy: ul. Chomicza 3A, 55-080, Nowa Wieś Wrocławska,
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Młodszy Księgowy z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Dokładne fakturowanie, Przetwarzanie transakcji bankowych, Zarządzanie pytaniami dot. faktur i płatności, Wspieranie procesów miesięcznego rozliczenia, Dodawanie nowych dostawców, Tworzenie raportów, Aktualizowanie dokumentacji związanej z wymogami prawnymi.
  • Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
  • Junior Accounting Specialist with English

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your new opportunity We are a newly created team working in Business Process Services, and we want you to join us in the exciting challenge of transitioning Finance and Accounting processes. You will be an important part of the ongoing process of migration and transformation currently underway for...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Wysokie Mazowieckie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol 14A    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń

    Medicover Fitness & Gym   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
  • Specjalista ds. Rozliczeń magazynowych

    Green Basket Sp. z o. o.   Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Dbałość o prawidłową ewidencję i obieg dokumentacji magazynowej; Rozliczanie, kontrola, wprowadzanie dokumentów zakupu, Okresowa kontrola stanów magazynowych, Nadzór i prawidłowe archiwizowanie dokumentacji magazynowej, Zarządzanie obrotem opakowań.
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. rozliczeń IT

    Grupa Inter Cars   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Pruszków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...