Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów aktywności akademickiej. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków i umów dotyczących projektów aktywności akademickiej, weryfikacja poprawności...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych źródłowych przed rozliczeniami, Udział w procesie rozliczania kart przedpłaconych i świadczeń kafeteryjnych, Zlecanie wystawiania dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i ich wysyłka do klientów, Kontakt z klientami...
Przygotowywanie wniosków i umów dla projektów związanych z aktywnością akademicką. Weryfikacja formalna i merytoryczna poprawności wniosków konkursowych przygotowywanych przez studentów. Prowadzenie kartotek projektów w systemie finansowo-księgowym Uczelni. Kompleksowa realizacja...
GAM Sp. z o.o.Długołęka, Wrocławska 35
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 550 - 8 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków księgowanie wyciągów, monitorowanie należności, windykacja – tel. kontakt z klientami, wezwania do zapłaty, przygotowywanie dokumentacji dla prawnika, księgowanie faktur sprzedaży, rozliczanie należności za szkody komunikacyjne; kontrola fiskalizacji,...
Niro Sp. z o.o.Sprawdzona firmaLubin, ul. Ścinawska 37
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, Rozliczenia podatkowe, Sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych, oraz innych sprawozdań i deklaracji (m.in. GUS, NBP); Kontrola dokumentów i zapisów księgowych; Weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowo-podatkowym, Księgowanie...
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie
praca zdalna
dziś wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych, opracowanie oraz uaktualnienie programów wieloletnich inwestycji,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Obsługa systemów rozliczeniowych obejmująca naliczanie miesięcznych opłat, aktualizację danych oraz analizę zapisów na kontach; Udostępnianie mieszkańcom informacji w systemach online oraz dbanie o aktualność danych publikowanych w panelach użytkownika; Prowadzenie...
Kluczowe Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych. Weryfikacja kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów. Analiza kont bilansowych i uzgadnianie rozrachunków zakupu/wzajemnych. Aktywny udział w zamknięciu miesiąca, kwartału i roku....
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
Miejsce pracy: Nowa Wieś Wrocławska, ul. Chomicza 3A
W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Zakres zadań
Terminowe i kompletne pozyskiwanie i przekazywanie do Klienta oraz systemów informatycznych dokumentów przewozowych;
Prawidłowe rejestrowanie faktur kosztowych;
Wspieranie spedytorów oraz przewoźników w obszarze administracyjnym;
Budowanie pozytywnych relacji i konstruktywna współpraca z zespołem oraz przewoźnikami.
Wymagania:
Gotowość do pracy 2 zmianowej oraz dyżurów sobotnich;
Umiejętność pracy w zespole;
Duża samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji;
Proaktywna postawa wobec klientów;
Umiejętność priorytetyzacji zadań i pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
Znajomość przepisów transportowych (Konwencja CMR, Konwencja TIR, Kodeks Cywilny, Umowa ADR, Rozporządzenie ws czasu pracy kierowcy);
Znajomość pakietu Office;
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia);
Miejsce pracy: ul. Chomicza 3A, 55-080, Nowa Wieś Wrocławska, Polska;
Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń;
Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych;
Możliwość korzystania z ZFŚS;
Możliwość dofinansowania nauki –kursy doszkalające, językowe czy studia;
Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport;
Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach;
Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów aktywności akademickiej. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków i umów dotyczących projektów aktywności akademickiej, weryfikacja poprawności...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych źródłowych przed rozliczeniami, Udział w procesie rozliczania kart przedpłaconych i świadczeń kafeteryjnych, Zlecanie wystawiania dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i ich wysyłka do klientów, Kontakt z klientami...
Przygotowywanie wniosków i umów dla projektów związanych z aktywnością akademicką. Weryfikacja formalna i merytoryczna poprawności wniosków konkursowych przygotowywanych przez studentów. Prowadzenie kartotek projektów w systemie finansowo-księgowym Uczelni. Kompleksowa realizacja...
GAM Sp. z o.o.Długołęka, Wrocławska 35
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 550 - 8 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków księgowanie wyciągów, monitorowanie należności, windykacja – tel. kontakt z klientami, wezwania do zapłaty, przygotowywanie dokumentacji dla prawnika, księgowanie faktur sprzedaży, rozliczanie należności za szkody komunikacyjne; kontrola fiskalizacji,...
Niro Sp. z o.o.Sprawdzona firmaLubin, ul. Ścinawska 37
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, Rozliczenia podatkowe, Sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych, oraz innych sprawozdań i deklaracji (m.in. GUS, NBP); Kontrola dokumentów i zapisów księgowych; Weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowo-podatkowym, Księgowanie...
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie
praca zdalna
dziś wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych, opracowanie oraz uaktualnienie programów wieloletnich inwestycji,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Obsługa systemów rozliczeniowych obejmująca naliczanie miesięcznych opłat, aktualizację danych oraz analizę zapisów na kontach; Udostępnianie mieszkańcom informacji w systemach online oraz dbanie o aktualność danych publikowanych w panelach użytkownika; Prowadzenie...
Kluczowe Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych. Weryfikacja kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów. Analiza kont bilansowych i uzgadnianie rozrachunków zakupu/wzajemnych. Aktywny udział w zamknięciu miesiąca, kwartału i roku....
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...