w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do zespołu budownictwa infrastrukturalnego poszukujemy osób na stanowisko:
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Przygotowywanie dokumentów dotyczących dostaw/rozchodów magazynowych towarów, WZ, itd.;
- Udział w zapewnieniu właściwej logistyki dostaw;
- Kontakt z dostawcami i podwykonawcami;
- Monitorowanie stanów magazynowych oraz tworzenie bazy danych dostawców/magazynów;
- Rozliczanie dostawców/podwykonawców usług sprzętowych;
- Kontrola dokumentów WZ/CMR oraz prowadzenie zestawień kontrolnych;
- Wysyłanie zapytań ofertowych;
- Zbieranie ofert cenowych oraz ich porównywanie;
- Wykształcenia wyższego w obszarze budownictwa, logistyki lub ekonomii,
- Dobrej znajomości programu Excel,
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Zaangażowania i dyspozycyjności.
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Poznaj
Budimex SA
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.