Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

    DGP Clean Partner Sp. Z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
  • Księgowy bilansista

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
  • Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej

    Praca.pl Sp. z o.o.   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska: Prowadzenie księgowości (zobowiązania, należności, księga główna) Opracowywanie sprawozdań finansowych (miesięczne/roczne) Obsługa transakcji płatniczych; Raporty kosztów i zarządzanie gotówkowym obiegiem środków pieniężnych;
  • Junior Statutory Accountant for French market

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    (Remote) What will you be responsible for? Responding to queries and solving problems related to accounting issues; Preparing various reports and documents as required; Processing Journal Entries; Reconciling GL accounts; Supporting statutory audit activities and work with the external auditors;...
  • Młodszy księgowy na rynek francuski

    Praca.pl Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów związanych z księgowością, Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i dokumentów, Wprowadzanie zapisów w księdze głównej, Wsparcie audytu i współpraca z zewnętrznymi audytorami, Współpraca z właścicielami...
  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza 91    praca stacjonarna
    asystent
    2 dni
    ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. rozliczeń IT

    Grupa Inter Cars   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
  • Specjalista ds. Rozliczeń

    Trakcja S.A.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
  • Młodszy specjalista ds. rozliczeń i uzgodnień

    PKO Bank Polski   Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole: obsługujesz zlecenia i dyspozycje księgowe związane z wierzytelnościami trudnymi, przekazywane przez inne jednostki banku, uzgadniasz konta przejściowe, monitorujesz i uzgadniasz rachunki techniczne, wykonujesz przeliczenia kredytów. To stanowisko może być...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol 14A    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. rozliczeń

Schenker Sp. z o.o.
Tarnowo Podgórne
praca stacjonarna
1304 dni temu
Specjalista ds. rozliczeń
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne
Nr ref.: CT/2020/07/Tarnowo Podg.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.


Koordynator Projektu Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie efektywnej obsługi Klientów korporacyjnych spółki, przyporządkowanych do obsługi w zespole Control Tower.

 

Zakres zadań:
  • Obsługa klientów strategicznych Control Tower w zakresie rozliczania i fakturowania, w szczególności:
    • poprawne i terminowe rozliczanie kosztów transportowych oraz wszystkich kosztów dodatkowych,
    • tworzenie raportów we współpracy z partnerami,
    • wyjaśnienie wszystkich rozbieżności, wystawianie faktur oraz not kredytowych w dedykowanym systemie IT,
    • tworzenie szablonów rozliczeń,
    • obsługa płatności,
  • Proaktywne usprawnianie procesu obsługi poprzez:
    • realizację działań zapobiegających powstawaniu odchyleń,
    • poszukiwanie rozwiązań zwiększających efektywność obsługi klienta,
    • proponowanie działań doskonalących i zaradczych,
  • Współpraca z innymi zespołami poprzez:
    • wyjaśnianie niezgodności,
    • bieżącą komunikację dotyczącą obsługiwanych rozliczeń,
    • dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami,
  • Udział w cotygodniowych telekonferencjach (w języku angielskim),
  • Udział w projektach wewnętrznych dotyczących procesu rozliczania klienta.
Oczekiwania wobec kandydatów:
  • Znajomość obsługi EXCEL, poziom zaawansowany (funkcje, tabele przestawne, formuły),
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min.B2),
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w obszarze finansów/ rozliczeń/ fakturowania/ controllingu/ windykacji,
  • Analityczny sposób myślenia,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność organizowania pracy własnej,
  • Zorientowanie na szczegóły,
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientem,
  • Znajomość systemu SAP i Navision mile widziana,
  • Mile widziane doświadczenie w branży logistycznej/ transportowej oraz studia z zakresu finansów/ rachunkowości.
Dlaczego warto z nami pracować? Oferujemy:


Warunki zatrudnienia:

  • Miejsce pracy: Zbigniewa Romaszewskiego 18, 62-080 Tarnowo Podgórne.
  • Zorganizowany dojazd do pracy z Poznania do Tarnowa Podgórnego.

Kultura i rozwój:

  • Coroczne wydarzenia - Turniej Sportowy
  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń
  • Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy)
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów
  • Indywidualne szkolenie wstępne.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.
 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

    DGP Clean Partner Sp. Z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
  • Księgowy bilansista

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
  • Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej

    Praca.pl Sp. z o.o.   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska: Prowadzenie księgowości (zobowiązania, należności, księga główna) Opracowywanie sprawozdań finansowych (miesięczne/roczne) Obsługa transakcji płatniczych; Raporty kosztów i zarządzanie gotówkowym obiegiem środków pieniężnych;
  • Junior Statutory Accountant for French market

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    (Remote) What will you be responsible for? Responding to queries and solving problems related to accounting issues; Preparing various reports and documents as required; Processing Journal Entries; Reconciling GL accounts; Supporting statutory audit activities and work with the external auditors;...
  • Młodszy księgowy na rynek francuski

    Praca.pl Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów związanych z księgowością, Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i dokumentów, Wprowadzanie zapisów w księdze głównej, Wsparcie audytu i współpraca z zewnętrznymi audytorami, Współpraca z właścicielami...
  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza 91    praca stacjonarna
    asystent
    2 dni
    ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. rozliczeń IT

    Grupa Inter Cars   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
  • Specjalista ds. Rozliczeń

    Trakcja S.A.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
  • Młodszy specjalista ds. rozliczeń i uzgodnień

    PKO Bank Polski   Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole: obsługujesz zlecenia i dyspozycje księgowe związane z wierzytelnościami trudnymi, przekazywane przez inne jednostki banku, uzgadniasz konta przejściowe, monitorujesz i uzgadniasz rachunki techniczne, wykonujesz przeliczenia kredytów. To stanowisko może być...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol 14A    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...