ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Zapewnienie ciągłości produkcji opierając się na planach produkcyjnych, dostępności surowców, opakowań i półproduktów. Terminowe zgłoszenie wyrobu gotowego i rozliczenie produkcji z zachowaniem pełnej...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; Wsparcie przy ewidencji środków trwałych; Pomoc w bieżących zadaniach działu księgowości; Pozyskiwanie wymaganych danych z systemów; Wsparcie w przygotowywaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków Księgowanie faktur kosztowych i wyciągów bankowych w systemie Comarch Optima; Sprawdzanie rejestru VAT, Analiza kont, sprawdzanie kompletności zapisów; Udział w okresowych zamknięciach ksiąg; Wystawianie not księgowych; Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i...
Zakres obowiązków: udział w procesie budżetowania wyników Bilans, RZiS, CF, w tym budżetowanie skonsolidowane wraz z bieżącym monitorowaniem odchyleń; sporządzanie okresowych analiz i raportów dotyczących realizacji wyników na potrzeby Zarządu, przegotowywanie raportów do Funduszu:...
Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!
www.bakoma.pl
Wiodący producent wyrobów branży mleczarskiej Firma Bakoma Sp. z o.o. w związku z dynamicznym rozwojem firmy, oraz wprowadzeniem nowych produktów na rynek, poszukuje Kandydatów do Działu Handlu Tradycyjnego na stanowisko:
Specjalista ds. Rozliczeń
Miejsce pracy: Elżbietów
ZADANIA:
Wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów sprzedażowych, magazynowych i handlowych.
Nadzór nad prawidłowym stanem kartoteki magazynowej.
Koordynowanie procesu windykacji.
Segregowanie, porządkowanie i realizowanie dokumentów będących w obiegu.
Dbałość o stałą dostępność materiałów biurowych.
Wsparcie Kierownika Platformy w sprawach kadrowo-administracyjnych.
Wsparcie bieżące dla pracowników Platformy w sprawach pracowniczych.
WYMAGANIA:
Wykształcenie średnie.
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office).
Odpowiedzialność i zaangażowanie.
Dokładność;Wysoka kultura osobista.
Otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów.
OFERUJEMY:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej na rynku firmie.
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Zapewnienie ciągłości produkcji opierając się na planach produkcyjnych, dostępności surowców, opakowań i półproduktów. Terminowe zgłoszenie wyrobu gotowego i rozliczenie produkcji z zachowaniem pełnej...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; Wsparcie przy ewidencji środków trwałych; Pomoc w bieżących zadaniach działu księgowości; Pozyskiwanie wymaganych danych z systemów; Wsparcie w przygotowywaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków Księgowanie faktur kosztowych i wyciągów bankowych w systemie Comarch Optima; Sprawdzanie rejestru VAT, Analiza kont, sprawdzanie kompletności zapisów; Udział w okresowych zamknięciach ksiąg; Wystawianie not księgowych; Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i...
Zakres obowiązków: udział w procesie budżetowania wyników Bilans, RZiS, CF, w tym budżetowanie skonsolidowane wraz z bieżącym monitorowaniem odchyleń; sporządzanie okresowych analiz i raportów dotyczących realizacji wyników na potrzeby Zarządu, przegotowywanie raportów do Funduszu:...