- zarządzanie przydzielonymi usługami finansowymi
- realizacja projektów obejmujących usługi z zakresu nowej oferty Spółki
- prowadzenie uzgodnień z kontrahentami, przygotowywanie projektów umów i ich procedowanie, prowadzenie negocjacji i rozmów biznesowych z kontrahentami
- kreowanie produktów i wartości dodanej do usług podstawowych
- przygotowywanie koncepcji i wdrażanie nowych usług oraz modyfikowanie istniejących usług
- inicjowanie i podejmowanie działań zapewniających osiągnięcie pożądanych celów w obszarze zarządzanych usług
- opracowywanie wymagań jakościowych dla nadzorowanych usług
- określanie zasad polityki cenowej i opustowej w odniesieniu do zarządzanych usług i nadzorowanie ich realizacji
- opracowywanie i uzgadnianie projektów regulaminów i instrukcji świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi w Spółce regulacjami
- ustalanie standardów w zakresie jakości świadczenia usług i nadzorowanie ich realizacji
- masz wyższe wykształcenie
- znasz rynek usług finansowych
- interesujesz się nowymi rozwiązaniami stosowanymi na rynku usług finansowych
- dobrze znasz programy pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
- chcesz i umiesz współpracować w zespole
- dążysz do zrealizowania wyznaczonych celów
- dobrze organizujesz swoją pracę również pod presją czasu
- jesteś odporny na stres
- znajomość języka angielskiego
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
- trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych
Zainteresowała Cię oferta?
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym