Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
  • Młodszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA. Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. SEO

X-KOM Sp. z o.o.
Częstochowa
praca stacjonarna
2587 dni temu

Empatia i technologia to nasze korzenie. Na przestrzeni lat pozwalały nam lepiej rozumieć potrzeby Klientów i skutecznie na nie odpowiadać.

 

Dzisiaj te wartości krzyżują się wśród ponad 1100 pracowników naszej firmy. Jesteśmy ekspertami na wielu płaszczyznach. Na wielu stawiamy pierwsze kroki. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach. O ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Aby w pełni ich zrozumieć musimy rozwijać zarówno naszą empatię jak i technologie. Dzięki temu jesteśmy specjalistami na rynku e-commerce.

 

Największa siłą x-kom są nasi ludzie. Profesjonalni, zaangażowani, otwarci na potrzeby Klientów. Jesteśmy skupieni w 26 działach tworząc jeden z największych sklepów komputerowych w Polsce. Każde nowe ogłoszenie o pracę traktujemy jako inwestycję. Jako wkładu oczekujemy Twojego zaangażowania i motywacji.

 

Aktualnie, w związku z bardzo szybkim rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. SEO

Miejsce pracy: Częstochowa

Region: śląskie

Opis stanowiska:
  • Tworzenie planów działania z zakresu SEO/SEM
  • Tworzenie i nadzorowanie kampanii w social media
  • Implementacja rozwiązań SEO przy użyciu dostępnych narzędzi
  • Przygotowywanie analizy efektywności prowadzonych projektów
  • Wykonywanie analizy i optymalizowanie serwisów internetowych pod kątem wyszukiwarki Google
  • Analizowanie danych dotyczących ruchu użytkowników na stronie www
  • Monitorowanie działań konkurencji i analiza trendów na rynku
  • Współpraca z portalami internetowymi oraz pozostałymi działami w firmie
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, z zakresu informatyki lub ekonomii będzie dodatkowym atutem
  • Minimum 2 lata doświadczenia w branży SEO
  • Praktyczna znajomość narzędzi wspomagających proces pozycjonowania
  • Doświadczenie z zakresu budowania popularności linków
  • Wiedza z zakresu analizy słów kluczowych
  • Znajomość sposobów komunikacji reakcyjnej w Internecie
  • Mile widziana umiejętność analizowania logów serwerowych
  • Doświadczenie międzynarodowe z zakresu pozycjonowania będzie dodatkowym atutem
  • Innowacyjność i sumienność
  • Samodzielność i odpowiedzialność za realizowane projekty
  • Dokładność i spostrzegawczość
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
  • Młodszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA. Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...