Grupa TAURON to druga co do wielkości zintegrowana grupa energetyczna w Polsce kontrolująca pełen łańcuch wartości, począwszy od wydobycia węgla aż po sprzedaż energii elektrycznej do klientów końcowych. Obejmuje swoim działaniem 18 % powierzchni kraju na terenie pięciu województw. Grupa TAURON to jeden z największych podmiotów gospodarczych w kraju oraz największy sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej. W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, Południowy Koncern Węglowy, TAURON Ekoenergia, Kopalnia Wapienia „Czatkowice” oraz TAURON Ciepło.
TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w Grupie TAURON notowaną od 2010 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach WIG20 – indeksu największych spółek giełdowych.
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. - poszukuje kandydatów na stanowisko:
w Biurze Aplikacji Integracji i Komunikacji
- Wykształcenie wyższe (preferowane informatyczne)
- Dwuletnie doświadczenie w pracy przy utrzymaniu i rozwoju systemów informatycznych lub uczestniczeniu w projektach
- Znajomość administracji z zakresu platformy SharePoint i Windows Server
- Wysokie umiejętności analitycznego myślenia i pracy w zespole
- Bardzo dobra komunikatywność, kreatywność i otwartość
- Sumienność, dokładność i zaangażowanie
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Język angielski na poziomie średniozaawansowanym
- Tworzenie WorkFlow (SharePoint Designer, Visual Studio)
- Znajomość platformy bazodanowej MSSQL
- Administracja, konfiguracja oraz utrzymanie środowisk opartych o platformę MS SharePoint
- Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się Spółce
- Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje
- Stabilne warunki pracy i pakiet świadczeń socjalnych
Poznaj
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
W TAURON Obsługa Klienta stawiamy na wysoką jakość usług oraz kompleksowe wsparcie dla użytkowników energii - zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Zapewniamy obsługę klientów w różnych kanałach kontaktu: stacjonarnym, telefonicznym, mailowym oraz poprzez aplikację mobilną Mój Tauron, która umożliwia szybki dostęp do najważniejszych informacji oraz daje możliwość zarządzania swoim kontem w prosty i intuicyjny sposób.
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. świadczy także usługi na rzecz innych spółek Grupy TAURONw ramach działania:
- Centrum Usług IT,
- Centrum Finansowo-Księgowego,
- Centrum HR.
Kierujemy się wartościami, które nadają nam kierunek, motywują do działania i wspierają nas w realizacji celów. Są to: Odpowiedzialność, Zaangażowanie, Efektywność i Energia.