specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
20 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Kluczowe obowiązki: Sprzedaż usług UDT, opracowywanie ofert, umów. Kontakt z Klientem. Obsługa systemów informatycznych UDT. Obsługa szkoleń, targów i konferencji.
Czym się będziesz zajmować? Pozyskiwaniem nowych Klientów i skuteczną identyfikacją ich potrzeb, Rozwojem sprzedaży oferowanego przez firmę oprogramowania CAM, Prowadzeniem aktywnych działań handlowych, Negocjacjami warunków umów i ich finalizacją, Realizacją wyznaczonych celów sprzedażowych.
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny za: sprzedaż usług związanych z Utrzymaniem Ruchu/Serwisu Smarowniczego; wyjazdy handlowe oraz wizje lokalne, prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi, prezentacja oferty produktowej oraz przygotowywanie ofert dla klientów,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 18 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Responsibilities: Analyze the market of clients and competitors. Conduct negotiations and sign contracts. Control the transaction flow from order acceptance to cargo delivery. Develop relationships with the client, transitioning them from "new" to "regular" and "key" status.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i utrzymywanie stałych relacji z dotychczasowymi klientami handlowymi firmy (branża opakowaniowa), Skuteczne pozyskiwanie klientów handlowych, Efektywna realizacja planów sprzedażowych, Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,...
Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
Dla nowoczesnej organizacji, specjalizującej się w dostarczaniu najlepszych rozwiązań logistycznych dla swoich Klientów, w oparciu o innowacyjne narzędzia pracy, poszukujemy doświadczonych i energicznych Przedstawicieli Handlowych, chcących realizować swoją karierę zawodową pod okiem rzetelnego i stabilnego pracodawcy.
Specjalista ds. sprzedaży frachtu morskiego
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: PHS/06/2014
Zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, celem sprzedaży usług frachtu morskiego
Przygotowywanie i prezentowanie oferty firmy u potencjalnych Klientów oraz prowadzenie negocjacji handlowych
Realizacja planów sprzedażowych
Monitorowanie rynku z segmentu TSL oraz analiza potrzeb klientów w zakresie doboru optymalnych rozwiązań
Współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi Klienta
Wymagania:
Znajomość branży TSL oraz mile widziany własny portfel Klientów
Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży (najchętniej frachtu morskiego) lub na stanowisku spedytora
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Dyspozycyjność oraz gotowość do wyjazdów służbowych na teren całej Polski
Preferowane wykształcenie wyższe
Wysokie zdolności komunikacyjne i negocjacyjne umożliwiające rozwój relacji biznesowych
Prawo jazdy kat. B oraz znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji oraz możliwość rozwoju zawodowego
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie związane z wynikami sprzedaży
Umowę o pracę
Niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop, samochód)
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
20 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Kluczowe obowiązki: Sprzedaż usług UDT, opracowywanie ofert, umów. Kontakt z Klientem. Obsługa systemów informatycznych UDT. Obsługa szkoleń, targów i konferencji.
Czym się będziesz zajmować? Pozyskiwaniem nowych Klientów i skuteczną identyfikacją ich potrzeb, Rozwojem sprzedaży oferowanego przez firmę oprogramowania CAM, Prowadzeniem aktywnych działań handlowych, Negocjacjami warunków umów i ich finalizacją, Realizacją wyznaczonych celów sprzedażowych.
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny za: sprzedaż usług związanych z Utrzymaniem Ruchu/Serwisu Smarowniczego; wyjazdy handlowe oraz wizje lokalne, prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi, prezentacja oferty produktowej oraz przygotowywanie ofert dla klientów,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 18 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Responsibilities: Analyze the market of clients and competitors. Conduct negotiations and sign contracts. Control the transaction flow from order acceptance to cargo delivery. Develop relationships with the client, transitioning them from "new" to "regular" and "key" status.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i utrzymywanie stałych relacji z dotychczasowymi klientami handlowymi firmy (branża opakowaniowa), Skuteczne pozyskiwanie klientów handlowych, Efektywna realizacja planów sprzedażowych, Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,...
Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...