Specjalista ds. Sprzedaży i obsługi klienta z językiem hiszpańskim

HomeGlobal

Pomorskie

9 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy projekty rekrutacyjne do działu Obsługi Klienta Hiszpańskiego.

Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach polskiej firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie.

Specjalista ds. Sprzedaży i obsługi klienta z językiem hiszpańskim

Miejsce pracy: Warszawa lub praca zdalna

Opis stanowiska:

  • Kompleksowa obsługa klienta hiszpańskiego w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień;
  • Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb;
  • Promowanie i sprzedaż produktów;
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami;
  • Administrowanie systemem zamówień;
  • Udzielanie informacji na temat dokonywanych zamówień, rozwiązywanie problemów, budowanie świadomości marki.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka hiszpańskiego;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Zdolności sprzedażowe;
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży (doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem);
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • Entuzjazm i zaangażowanie;
  • Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • Wysoka kultura osobista i motywacja do działania;
  • Dyspozycyjność do współpracy.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz premiowanie dobrych wyników i podejmowanych inicjatyw;
  • Możliwość dodatkowego zarobku poprzez rekomendacje współpracowników;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
  • Przyjazną atmosferę w multikulturowym środowisku;
  • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy.
Gwarantujemy:
  • świetna lokalizacja
  • prywatna opieka medyczna
  • parking rowerowy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • karta sportowa
  • elastyczne godziny pracy
  • owocowe wtorki
  • kawa i herbata

Poznaj

BPO International

BPO International - jesteśmy ekspertami w dziedzinie outsourcingu. Łączymy technologię, wiedzę najlepszych specjalistów i pogłębioną analizę danych, aby rozwiązywać złożone wyzwania, odkrywać nowe możliwości i rozwijać biznes naszych Klientów.

Nasi specjaliści świadczą usługi w następujących obszarach:
IT i NOWE TECHNOLOGIE
MARKETING.  
OBSŁUGA KLIENTA
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
HR/PAYROLL

To co Nas wyróżnia to niezwykła kultura organizacyjna. Pracujemy w naprawdę przyjaznej atmosferze. Bez względu na stanowisko jesteśmy ze sobą na ty. Czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy dopiero rozpoczynasz swoją karierę, dostaniesz przestrzeń do eksperymentów i w krótkim czasie zobaczysz efekty swojej pracy. Szukamy okazji do chwalenia, celebrujemy małe i duże sukcesy. Wspieramy się nawzajem w wysiłku na rzecz traktowania każdego w sposób uczciwy, pełen szacunku. Jesteśmy nieugięci w kwestii poprawy jakości życia poprzez innowacje, zaawansowane technologie, ulepszanie procesów oraz rozwój talentów, z których jeszcze nie zdajesz sobie sprawy i przekonasz się, że możesz więcej, niż myślisz.

Więcej o BPO International znajdziesz na stroniewww – www.bpointernational.com

Odwiedź nas już dziś!

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta