Najnowsze oferty pracy

  • Customer Support Advisor with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta Warszawa
Specjalista ds. sprzedaży i telefonicznej obsługi Klienta

Specjalista ds. sprzedaży i telefonicznej obsługi Klienta

Gi Group Sp z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2371 dni temu

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników tymczasowych. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.

Dla naszego klienta, dostawcy oprogramowania do zarządzania transportem poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży i telefonicznej obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WAR/10/WK

Zadania:
• telefoniczna promocja produktów
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynku Europy Wschodniej
• zarządzanie bazą potencjalnych i istniejących klientów
• realizacja planów sprzedaży dla segmentu małych i średnich firm
• wykonywanie rozmów wychodzących i przychodzących
• monitorowanie działań konkurencji i rozwoju rynku
• administrowanie historii sprzedaży oraz kontaktów z klientami

Wymagania:
• wykształcenie średnie lub wyższe
język czeski na poziomie C1
• język angielski na poziomie B2
• minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
• dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
• umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
• orientacja na cel i zaangażowanie w pracę
• wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

Oferujemy:
• zatrudnienie na umowę o pracę
• wynagrodzenie podstawowe od 4500 do 5000 zł brutto + atrakcyjny system bonusowy
• samodzielność w działaniu oraz pespektywę rozwoju w międzynarodowej organizacji
• pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00-17.00
• pracę w młodym i przyjaznym zespole
• niezbędne narzędzia pracy

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi przez GI Group sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Sobieskiego 11 dla celów rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.

https://pl.gigroup.com/klauzula-informacyjna-rekrutacja/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi przez GI Group sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Sobieskiego 11 w przyszłości na potrzeby dalszych postępowań rekrutacyjnych. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.

https://pl.gigroup.com/klauzula-informacyjna-rekrutacja/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi przez GI Group sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Sobieskiego 11 w celu kierowania do mnie informacji o charakterze marketingowym. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.

https://pl.gigroup.com/klauzula-informacyjna-marketing/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi przez GI Group sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Sobieskiego 11 dla celów marketingu bezpośredniego, w tym do wykorzystania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.

https://pl.gigroup.com/klauzula-informacyjna-marketing/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi przez spółki powiązane z GI Group sp. z o.o., tj. Wyser sp. z o.o., Qibit sp. z o.o., Generale Industrielle Polska sp. z o.o., w przyszłości na potrzeby dalszych postępowań rekrutacyjnych. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.

https://pl.gigroup.com/klauzula-informacyjna-marketing/
 

Podobne oferty

  • Customer Support Advisor with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...