Zawód: Specjalista sprzedaży internetowej (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Wymagania inne:
Brak wymagań dotyczących wykształcenia. Wymagane: - doświadczenie w branży handlu internetowego min. 1 rok, - znajomość środowiska Baselinker, w tym umiejętność obsługi zamówień, nadawania paczek oraz wystawiania i zarządzania aukcjami internetowymi, - znajomość środowiska Allegro, obejmująca tworzenie skutecznych i przepisowych ofert sprzedażowych, obsługę wielowariantowości, tworzenie zestawów oraz zarządzanie własnym asortymentem, - umiejętności analityczne pozwalające na śledzenie własnych wyników sprzedaży oraz konkurencji, - doświadczenie i otwartość w kontakcie z klientem, - znajomość programu graficznego, np. Photoshop, Gimp, Canva itp., - podstawowa znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego, - mile widziana znajomość programów do organizacji pracy, np. Trello, Todoist, TickTick itp. Praca na jedną zmianę w godzinach: 7-15 lub 8-16. Zatrudnienie na okres próbny 1 miesiąca z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Miejsce pracy: Stary Wiśnicz.
Stary Wiśnicz
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 800 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
32-722 Królówka 478, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Dane kontaktowe:
Renata Rząsa
530-851-301
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Wymagane dokumenty:
CV
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni