Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 18 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Responsibilities: Analyze the market of clients and competitors. Conduct negotiations and sign contracts. Control the transaction flow from order acceptance to cargo delivery. Develop relationships with the client, transitioning them from "new" to "regular" and "key" status.
Do Twoich zadań należeć będzie m.in: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Italian market; Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers; Confirming orders from the customers and upgrading the value of the...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, miesięcznych budżetów oraz cenników dla obsługiwanych klientów; Koordynowanie procesu realizacji zamówienia handlowego – przyjęcie zamówienia, zorganizowanie wysyłki towaru do klienta, przygotowanie dokumentów związanych z...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów.
Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
Profesjonalne szkolenie i wdrożenie w ramach których nauczymy Cię profesjonalnego pozyskiwania Klientów, badania ich potrzeb oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych.
Współpracę w stabilnej instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku.
Bogaty pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka medyczna).
Dobrą atmosferę i zgrany zespół.
Wsparcie doświadczonego Menedżera, który pomoże Ci stać się profesjonalistą na rynku ubezpieczeń oraz szansę na rozwój i realizację celów zawodowych (realną możliwość objęcia funkcji menedżera).
Będziesz:
Odpowiadał/a za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych i biznesowych z zachowaniem najwyższych standardów sprzedaży.
Doradzał/a Klientom najlepsze rozwiązania ubezpieczeniowe i inwestycyjne dopasowane do ich potrzeb.
Monitorował/a zmiany zachodzące na rynku finansowo- ubezpieczeniowym.
Realizował/a nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb Klienta oraz docierał/a do nowych Klientów oraz przygotowywał/a oferty handlowe.
To musisz mieć:
Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta.
Zdolności komunikacyjne, otwartość i zaangażowanie.
Zainteresowanie tematyką finansową, ubezpieczeniową i bankową.
Bardzo dobrą organizację pracy i swobodę w działaniu oraz odporność na stres, umiejętność pracy pod wpływem stresu.
Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 18 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Responsibilities: Analyze the market of clients and competitors. Conduct negotiations and sign contracts. Control the transaction flow from order acceptance to cargo delivery. Develop relationships with the client, transitioning them from "new" to "regular" and "key" status.
Do Twoich zadań należeć będzie m.in: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Italian market; Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers; Confirming orders from the customers and upgrading the value of the...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, miesięcznych budżetów oraz cenników dla obsługiwanych klientów; Koordynowanie procesu realizacji zamówienia handlowego – przyjęcie zamówienia, zorganizowanie wysyłki towaru do klienta, przygotowanie dokumentów związanych z...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów.
Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...