Specjalista ds. wsparcia IT

Eko-Okna S.A.

Kornice

108 dni temu


Produkcja okien i drzwi to nasza specjalność. Jesteśmy jednym z liderów branży nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Wytwarzane przez naszych pracowników produkty trafiają na 35 międzynarodowych rynków eksportowych, a flota maszynowa należy do najbardziej innowacyjnych na świecie.


Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: Kornice


Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy?

  • Będziesz odpowiedzialny/-na za administrowanie sprzętu komputerowego,
  • Będziesz odpowiedzialny/-na za instalację sprzętu, systemów operacyjnych i oprogramowania komputerowego,
  • Będziesz zajmować się obsługą systemu zgłoszeń helpdesk,
  • Będziesz rozwiązywać problemy oraz usuwać awarie związane ze sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem,
  • Będziesz wspierać użytkowników w rozwiązywaniu bieżących problemów,
  • Będziesz prowadzić i organizować szkolenia dla użytkowników.

Dołącz do naszego zespołu, jeśli:

  • Posiadasz przynajmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Posiadasz dobrą znajomość systemów operacyjnych desktopowych Windows,
  • Posiadasz podstawową wiedzę z zakresu sieci komputerowych,
  • Posiadasz wykształcenie min. średnie o profilu informatycznym lub jesteś w trakcie studiów,
  • Cechuje cię umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu,
  • Cechuje cię umiejętność pracy w zespole oraz wysoka komunikatywność,
  • Cechuje cię samodzielność oraz umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • Cechuje cię wysoka kultura osobista w obsłudze klienta.

Pracując u nas, możesz liczyć na:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Umowę o pracę,
  • Premie miesięczne i świąteczne,
  • Pakiet opieki medycznej,
  • Benefity dla rodziców,
  • Dofinansowanie karty MultiSport,
  • Rabaty na produkty firmowe oraz na usługi i towary oferowane przez naszych Partnerów,
  • Stołówkę pracowniczą.

Poznaj

Eko-Okna S.A.

Dlaczego warto?

Produkcja okien i drzwi to nasza specjalność. Jesteśmy jednym z liderów branży nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Wytwarzane przez naszych pracowników produkty trafiają na 35 międzynarodowych rynków eksportowych, a flota maszynowa należy do najbardziej innowacyjnych na świecie.

Od 1998 roku, kiedy rozpoczęliśmy działalność na Śląsku, do naszej oferty dołączyły moskitiery, rolety, żaluzje fasadowe, bramy i ogrodzenia. Tworzenie i dystrybucja produktów na międzynarodową skalę wymaga pracy dużego i zgranego zespołu, dlatego rozwój pracowników i zapewnienie im najlepszych warunków pracy to nasz priorytet. Wiemy o tym nie tylko my – już po raz kolejny otrzymaliśmy tytuł „Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2018”. Zajęliśmy również pierwsze miejsce w rankingu 100 najlepszych pracodawców w Polsce według „Rzeczpospolitej”.

Opinie o pracodawcy

Dagmara Dutkiewicz-Kordek

referentka ds. sprzedaży

„Zawsze chciałam pracować z językiem obcym – francuskiego używam w firmie codziennie, współpracując z kontrahentami firmy. Przełożony oraz współpracownicy są prawdziwymi partnerami i wzajemnie możemy na siebie liczyć.”

Mateusz Franke

mechanik

„Firma ciągle się rozwija, dzięki czemu nieustannie podnoszę kwalifikacje i zdobywam doświadczenie. Po godzinach mam czas na to, co lubię najbardziej – grę na gitarze.”

Łukasz Lenard

starszy monter okien

„Świetni ludzie na produkcji, przyjazna atmosfera, dobre zarobki – w naszej firmie wszystko jest fajne.”

Michał Mielimąka

młodszy monter okien

„Każdy ma dużo możliwości rozwoju – zarówno osobistego, jak i zawodowego. Pracodawca organizuje nam codzienny dojazd do pracy i zapewnia dobre wynagrodzenie.”

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu ...
Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego