Praca.pl Praca śląskie Tychy Specjalista ds. Administracyjnych Tychy
Specjalista ds. wsparcia procesów organizacyjnych it

Specjalista ds. wsparcia procesów organizacyjnych it

Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy
Tychy
praca stacjonarna
Szukamy 3 pracowników
10 dni temu
Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy
Specjalista ds. wsparcia procesów organizacyjnych it
Miejsce pracy: Tychy
Numer: StPr/25/1683
OBOWIĄZKI:
Główne obowiązki: - obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej, - prowadzenie spraw związanych z umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz obsługą związanych z tym ankiet/oświadczeń, - współpraca w przygotowaniu projektów umów o zamówienie publiczne (w szczególności uzgadnianie treści z jednostkami obsługiwanymi), - udział w przygotowaniu planu finansowego w części dot. komórki organizacyjnej oraz bieżący monitoring jego zaangażowania i wykonania, - realizowanie zadań wynikających z ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i innych odnoszących się do funkcjonowania systemów informatycznych w administracji publicznej, - obsługa systemu zgłoszeń, - obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych, - archiwizacja dokumentacji zgodnie z JRWA, - identyfikacja procesów i analiza ryzyka, - wsparcie Kierownika w zakresie tworzenia harmonogramów czasu pracy, - obsługa sekretarska Zastępcy Dyrektora. * system czasu pracy równoważny: 07:30-15:30, 07:30-17:30, 07:30-13:30; * wstępnie umowa na czas określony, docelowo na na czas nieokreślony
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe lub średnie (w przypadku wykształcenia średniego wymagany 3-letni staż w pracy polegającej na obsłudze dokumentów lub obsłudze klienta), - znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów dotyczących zamówień publicznych i finansów publicznych oraz informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - obywatelstwo polskie, - umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, - bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft 365, - umiejętność rozwiązywania problemów, - otwartość na nowe rozwiązania, - umiejętności redakcyjne, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - wysokie kompetencje interpersonalne, organizacyjne i analityczne, - wysoka kultura osobista, - komunikatywność, - umiejętność działania pod presją czasu. Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi systemu informatycznego wspomagającego obieg dokumentów, - ogólna wiedza z zakresu IT, - znajomość podstaw klasyfikacji budżetowej w zakresie planowania i wydatkowania budżetu, - doświadczenie w pracy administracji publicznej w zakresie księgowości lub zamówień publicznych, - prawo jazdy kat. B.

Miejsce pracy:

Tychy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

+dodatek stażowy do 20%

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Edukacji 7, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie


Dane kontaktowe:

Maria Krasoń
32 438 20 25


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - https://cuw.tychy.pl/a,201,ogloszenie-o-naborze-specjalista-ds-wsparcia-procesow-organizacyjnych-it-3-etaty


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty i oświadczenia: - podpisany list motywacyjny, - podpisany kwestionariusz osobowy, - dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie), - dokumenty potwierdzające staż pracy: kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających staż pracy, - oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych. Kopie innych dokumentów i oświadczenia: - kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje, - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. wsparcia procesów organizacyjnych IT, pokój 326 lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres wskazany w ogłoszeniu o naborze, w terminie do 16.12.2025 r. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Za termin złożenia (również za pośrednictwem operatora pocztowego) uznaje się datę faktycznego wpływu kompletu dokumentów aplikacyjnych do CUW Tychy. Inne informacje: Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi Zespół Rekrutacyjny. O terminie i miejscu postępowania kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Przy naborze na wyżej wymienione stanowiska urzędnicze obowiązuje technika naboru: test sprawdzający umiejętności w zakresie wiedzy zawodowej oraz rozmowa kwalifikacyjna. Oferty, które nie spełniają warunków formalnoprawnych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać do godz. 14:00 pod numerami telefonów: (32) 438-20-25 lub (32) 438-20-45.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Dziale Utrzymania w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Katowice, Plac Grunwaldzki 8-10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
  • Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gliwice, Toszecka 101    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: realizację spraw dotyczących skarg, wniosków i petycji, koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych, prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z kompetencją nadzoru wodnego, przygotowywanie opisów...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gliwice, ul. Robotnicza 2    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: sprawy związane z opłatami za usługi wodne, opłatami podwyższonymi, wystawianie i przekazywanie informacji oraz wydawanie decyzji za usługi wodne, obsługę systemu poboru opłat i należności, prowadzenie bazy podmiotów korzystających z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Dokumentowania Procesów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Współpracy Biznesowej

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
  • Asystent / Asystentka ds. Marketingu (relacje z Klientami, administrowanie procesami biznesowymi)

    BDO Sp. z o.o. Sp. K.   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
  • Specjalista / Specjalistka ds. prawno-administracyjnych i zamówień publicznych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy 3 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Znajomość z obowiązujących aktów normatywnych, Monitoring obowiązujących przepisów dotyczących działalności Muzeum i informowanie przełożonych o zmianach w tym zakresie, Udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów, Wykonanie analiz prawnych i...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji; Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej; Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. obsługi biura i klienta

    UZO Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 806 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy. Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej. Wystawianie faktur i przygotowywanie zestawień. Tworzenie i aktualizacja baz klientów. Utrzymywanie kontaktu z zespołem sprzedaży. Realizacja zadań administracyjnych zlecanych przez przełożonego.
  • Pracownik biurowy

    UZO Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 806 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Telefoniczna obsługa klienta;Prowadzenie sprawnej korespondencji mailowej;Prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej;Wystawianie faktur;Tworzenie baz klientów;Dbanie o sprawną komunikację z przedstawicielami handlowymi;Wykonywanie bieżących czynności zleconych przez przełożonego;