Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Konsultant ds. utrzymania i rozwoju systemu ERP - obszar księgowości

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Twój zakres obowiązków bezpośrednia współpraca z producentem systemu informatycznego użytkowanego przez firmę; analiza działalności działu księgowego firmy w celu określenia nowych potrzeb i oczekiwań; zgłaszanie do producenta systemu napotkanych problemów w pracy systemu, potrzeb...
  • Trener Szkoleń Technicznych

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: planowanie, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń technicznych dla Klientów (instalatorzy, serwisanci); przygotowywanie materiałów i prezentacji szkoleniowych z zakresu oferowanych produktów; diagnozowanie potrzeb szkoleniowych; współpracę z działem...
  • Customer Technical Support Representative with Dutch

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Your Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement, Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications, Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Customer Technical Support Representative with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Core Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with French

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Accountabilities: Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Spanish

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. wsparcia użytkownika

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Sosnowiec
praca stacjonarna
2707 dni temu

 

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są  zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową  z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

 

Poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia użytkownika
Miejsce pracy: Sosnowiec
Nr ref.: WZ/IIN/52/12/16

(umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika)


Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • bieżąca ewidencja i obsługa zgłoszeń z określeniem ich priorytetu i kierowaniem do właściwych grup linii wsparcia wraz z monitorowaniem i raportowaniem postępów,
  • świadczenie usług I linii wsparcia informatycznego dla użytkowników końcowych,
  • wparcie użytkowników końcowych w zakresie technicznych aspektów usług informatycznych,
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z usługami informatycznymi,
  • udział w testowaniu rozwiązań informatycznych,
  • opracowywanie instrukcji oraz procedur postępowania dla użytkowników końcowych,
  • utrzymywanie i aktualizacja bazy wiedzy,
  • zarządzanie kontami i hasłami użytkowników,
  • administracja systemem klasy IT ServiceManager.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość zagadnień ITIL i możliwości ich praktycznego zastosowania dla procesów związanych z obsługą użytkowników m.in. zarządzanie wnioskami o usługę, zarządzanie dostępem, zarządzanie incydentami, zarządzanie zmianami.
  • znajomość popularnych systemów operacyjnych i pakietów narzędziowych (Windows+Srv),
  • znajomość sieci komputerowych,
  • znajomość podstaw programowania w JavaScript,
  • znajomość SQL Reporting Services i tworzenia raportów za jego pomocą,
  • znajomość podstaw zarządzania bazami danych MS SQL,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym co najmniej komunikację i rozumienie dokumentacji technicznej,
  • zaangażowanie, identyfikacja z firmą,
  • gotowość do podjęcia pracy w środowisku zorientowanym na użytkowników/klientów końcowych,
  • zdolności interpersonalne i organizacyjne,
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu,
  • komunikatywność oraz nastawienie na współpracę w zespole,
  • chęć pozyskiwania wiedzy w celu sprawnego rozwiązywania problemów.

Mile widziane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe informatyczne,
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • znajomość zagadnień z usług katalogowych ActiveDirectory,
  • znajomość systemu HP ServiceManager.

Oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych, 
  • możliwość pracy przy realizacji zaawansowanych projektów w doświadczonym zespole z użyciem nowoczesnych technologii,
  • możliwość rozwoju kariery zawodowej.
 

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Konsultant ds. utrzymania i rozwoju systemu ERP - obszar księgowości

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Twój zakres obowiązków bezpośrednia współpraca z producentem systemu informatycznego użytkowanego przez firmę; analiza działalności działu księgowego firmy w celu określenia nowych potrzeb i oczekiwań; zgłaszanie do producenta systemu napotkanych problemów w pracy systemu, potrzeb...
  • Trener Szkoleń Technicznych

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: planowanie, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń technicznych dla Klientów (instalatorzy, serwisanci); przygotowywanie materiałów i prezentacji szkoleniowych z zakresu oferowanych produktów; diagnozowanie potrzeb szkoleniowych; współpracę z działem...
  • Customer Technical Support Representative with Dutch

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Your Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement, Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications, Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Customer Technical Support Representative with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Core Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with French

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Accountabilities: Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Spanish

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...