Specjalista ds. współpracy z klientem instytucjonalnym (pion zajmujący się analizą i optymalizacją kosztów)

Pomorska Grupa Konsultingowa S.A.

Bydgoszcz

31 dni temu

Ogłoszenie numer: 3345754, z dnia 2020-06-13

W ramach Pomorskiej Grupy Konsultingowej S.A. wyodrębniony jest zespół zajmujący się analizą i optymalizacją kosztów dostaw energii elektrycznej i gazu.

Naszym klientom świadczymy usługi polegające na  analizie kosztów, doboru grupy taryfowej/mocy umownej, organizacji postępowań (grupowych i indywidualnych) mających na celu dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty oraz merytorycznym wsparciu w całym okresie trwania umowy z wykonawcą. 

Specjalista ds. współpracy z klientem instytucjonalnym (pion zajmujący się analizą i optymalizacją kosztów)

Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

 

Opis stanowiska

  • Przygotowanie elementów dokumentacji przetargowej (z zakresu opisu przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentów źródłowych)
  • Wprowadzanie danych (przede wszystkim liczbowych) do zestawień
  • Przygotowanie pism w programie Word i zestawień w programie Excel
  • Prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji elektronicznej
  • Wsparcie merytoryczne klienta

 

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie (mile widziane techniczne lub informatyczne)
  • Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność komunikacji i budowania relacji z klientem
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnej
  • Umiejętność przyswojenia podstawowej wiedzy technicznej
  • Znajomość zagadnień z zakresu prawa energetycznego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług skierowanych do klienta instytucjonalnego (głównie jednostki samorządu terytorialnego)
  • Stabilne zatrudnienie
  • Pracę od poniedziałku do piątku w wymiarze pełnego etatu
  • Pracę w przyjaznym środowisku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta