Najnowsze oferty pracy

  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    9 godz.
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Zespole Wsparcia Biznesu

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
  • Specjalista ds. Administracji

    GEODIS Poland   Warszawa, ul. Postępu 17b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Weryfikacja faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych; Kontrola dokumentacji sprzedaży; Realizacja bieżących zadań administracyjnych; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Nadzór nad archiwum działu; Współpraca z...
  • Sekretarka/Referent – pracownik administracyjny

    Warszawski Uniwersytet Medyczny   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania: wykonywanie czynności związanych z funkcjonowaniem sekretariatu Zakładu; pomoc administracyjna w funkcjonowaniu pracowni chemii organicznej, pracowni chemii fizycznej oraz pracowni matematycznej i informatycznej; prowadzenie korespondencji i ewidencji; sporządzanie wniosków na...
  • Pracownik do działu Handlowego

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Wystawianie zamówień w systemie (faktury, korekty) Awizowanie dostaw; Koordynacja dostaw z Działem Logistyki i Magazynem; Uzupełnianie danych logistycznych i magazynowych; Zlecanie odbiorów towaru - wystawianie stosownej dokumentacji;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Specjalista ds. Administracyjnych Mazowieckie
Specjalista Działu Rozliczeń Zużycia Ciepła i Wody z językiem duńskim

Specjalista Działu Rozliczeń Zużycia Ciepła i Wody z językiem duńskim

Minol ZENNER Sp. z.o.o.
mazowieckie
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
872 dni temu

Grupa Kapitałowa Minol Zenner jest producentem oraz dystrybutorem urządzeń pomiarowych takich jak: podzielniki kosztów, wodomierze i liczniki ciepła.

 

Jako wiodący światowy eksporter elastycznych rozwiązań w zakresie rozliczania indywidualnych kosztów ogrzewania i wody zatrudnia 4200 pracowników w ponad 40 krajach, posiadając swoje oddziały oraz partnerów handlowych na całym świecie.

Wraz z przejęciem firmy Brunata International w Kopenhadze Grupa Minol Zenner stała się trzecim co do wielkości przedsiębiorstwem w swojej branży.

 

Polska spółka Minol Zenner sp. z o.o. zatrudnia ponad 400 pracowników i jest od 30 lat uznanym partnerem branży mieszkaniowej na polskim rynku.

 

Aktualnie do naszej centrali w Łodzi oraz nowo otwartego biura w Gdańsku poszukujemy pracowników na stanowisko:

Specjalista Działu Rozliczeń Zużycia Ciepła i Wody z językiem duńskim
Miejsce pracy: woj. mazowieckie

Opis stanowiska:

  • sporządzanie rozliczeń kosztów zużycia ciepła i wody
  • wprowadzanie danych do systemu
  • kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych
  • analiza kosztów zużycia ciepła i wody
  • prowadzenie korespondencji oraz kontakt telefoniczny w j. duńskim

Oczekiwania:

  • bardzo dobra znajomość języka duńskiego
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • znajomość środowiska Windows i MS Office (zwłaszcza Excel)
  • umiejętność myślenia analitycznego
  • sumienność, dokładność, uporządkowanie w działaniu
  • zaangażowanie i samodzielność

Oferujemy:

  • możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
  • kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania pracy (nie wymagamy doświadczenia)
  • codzienny kontakt z jez. duńskim
  • elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy 6:15 – 8:30)
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowania do wypoczynku i świąt)
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla Ciebie i Twoich bliskich
  • bezpłatne i regularne kursy językowe
  • spotkania integracyjne zespołów i całej firmy
  • świetną lokalizację biura (zarówno w Łodzi jak i w Gdańsku)
  • dofinansowanie do okularów
  • dofinansowanie karty Multisport
  • nagrody jubileuszowe,
  • przyjazną atmosferę w pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Brunata ZENNER Sp. z.o.o.

Brunata Zenner jest jedną z wiodących na świecie, międzynarodowych firm działających w zakresie rozliczania indywidualnych kosztów ciepła, wody i innych mediów. Jesteśmy obecni w 17 krajach. W Polsce zatrudniamy ponad 400 pracowników, którzy każdego dnia przyczyniają się do opracowywania rozwiązań optymalizujących zużycie energii w mieszkaniach i budynkach.

Zatrudniamy 300 osób w Łodzi i kolejne 100 w różnych lokalizacjach w Polsce.

Podobne oferty

  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    9 godz.
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Zespole Wsparcia Biznesu

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
  • Specjalista ds. Administracji

    GEODIS Poland   Warszawa, ul. Postępu 17b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Weryfikacja faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych; Kontrola dokumentacji sprzedaży; Realizacja bieżących zadań administracyjnych; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Nadzór nad archiwum działu; Współpraca z...
  • Sekretarka/Referent – pracownik administracyjny

    Warszawski Uniwersytet Medyczny   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania: wykonywanie czynności związanych z funkcjonowaniem sekretariatu Zakładu; pomoc administracyjna w funkcjonowaniu pracowni chemii organicznej, pracowni chemii fizycznej oraz pracowni matematycznej i informatycznej; prowadzenie korespondencji i ewidencji; sporządzanie wniosków na...
  • Pracownik do działu Handlowego

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Wystawianie zamówień w systemie (faktury, korekty) Awizowanie dostaw; Koordynacja dostaw z Działem Logistyki i Magazynem; Uzupełnianie danych logistycznych i magazynowych; Zlecanie odbiorów towaru - wystawianie stosownej dokumentacji;