Najnowsze oferty pracy

  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista Helpdesk

Britenet Sp. z o.o.
Bełchatów
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
rekrutacja online
741 dni temu

Profesjonalizm idzie u nas w parze z dobrą atmosferą pracy. Działamy od 2006 roku, zatrudniamy obecnie ponad 1000 specjalistów IT, a nasz zespół stale rośnie. Mamy oddziały w pięciu miastach: Warszawie, Lublinie, Poznaniu, Kielcach i Białymstoku.

Razem możemy więcej
W #briteteam drzemie wielka moc! Jesteśmy zgraną drużyną, wspieramy się i motywujemy do działania. Wciąż głodni wiedzy, szukamy nowych inspiracji i dzielimy się doświadczeniami. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych. Mierzymy wysoko, podejmujemy kolejne wyzwania i z zapałem oraz z uśmiechem realizujemy pasje. I co najważniejsze – dobrze czujemy się w swoim towarzystwie.

Rozwijamy się i dzielimy wiedzą
Organizujemy wewnętrzne meetingi technologiczne i autorskie programy szkoleniowe. Członkowie #briteteam mogą dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem w trakcie firmowych i branżowych konferencji technologicznych oraz podążać wybraną przez siebie ścieżką kariery: managerską lub ekspercką. Umożliwiamy stałe podnoszenie kompetencji, dofinansowujemy szkolenia i kursy. Dbamy także o umiejętności komunikacyjne i umożliwiamy bezpłatny udział w zajęciach z języka angielskiego. Z nami rozwiniesz skrzydła!

Tworzymy Najlepsze Miejsce Pracy w IT
Pięciokrotnie zdobyliśmy tytuł „Najlepsze Miejsce Pracy IT w Polsce” w badaniach AudIT przeprowadzanych przez Computerworld we współpracy z Kantar. Co zapewnia nam sukces i najwyższą pozycję? Pracownicy Britenet doceniają dobrą i przyjazną atmosferę w firmie i są zadowoleni ze współpracy zarówno z kolegami z działu, jak i bezpośrednimi przełożonymi. Ponadto mają poczucie zachowania work-life balance, wierzą w jakość oferowanych przez Britenet usług i mają przekonanie o renomie firmy na rynku.

Specjalista Helpdesk
Miejsce pracy: Bełchatów


Zadania na stanowisku skupiają się na wsparciu użytkowników w zakresie konfiguracji sprzętu, systemów oraz aplikacji IT.

Kluczowe zadania:
  • Analiza zgłoszeń i przekierowywanie ich do odpowiednich linii wsparcia
  • Konfiguracja urządzeń telekomunikacyjnych
  • Wsparcie telefoniczne dla użytkowników w obszarze doradztwa telefonicznego
  • Zdalne instalowanie aplikacji i ich konfigurowanie
  • Monitorowanie zgłoszeń i ich terminowa realizacja
  • Budowanie profesjonalnego wizerunku „help desk” oraz współpraca z innymi działami
  • Zaangażowanie w proces wdrożeniowy nowych osób
 Wymagania:
  • Znajomość budowy i funkcjonowania sprzętu komputerowego
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows
  • Wiedza z zakresu zagadnień sieciowych (protokoły TCPIP, model OSI)
  • Wiedza z zakresu udostępniania zasobów, konfiguracja
  • Umiejętność instalacji oraz konfiguracji urządzeń peryferyjnych
  • Doświadczenie w świadczeniu wsparcia użytkownika
  • Umiejętność budowania relacji z użytkownikiem oraz skutecznej komunikacji z klientem zewnętrznym
  • Bardzo wysoka komunikatywność, zaangażowanie, zdolności współpracy w zespole
Oferujemy:
  • Niepowtarzalna atmosfera – Dobra i przyjazna atmosfera w firmie oraz zadowolenie ze współpracy zarówno z kolegami z działu, jak i bezpośrednimi przełożonymi.
  • Imprezy integracyjne – Duże, wewnętrzne konferencje technologiczne, kilkudniowe imprezy integracyjne jesienią, przyjęcia gwiazdkowe oraz wyjścia zespołowe.
  • Elastyczność – Godziny pracy są elastyczne i dostosowane do indywidualnych preferencji. Podobnie jak tryb świadczenia pracy: zdalnie lub w modelu hybrydowym.
  • Ścieżki rozwoju – Są jasne, proste i na pewno nie wyboiste. Do wyboru ścieżka rozwoju managerska lub ekspercka.
  • Certyfikaty – Ułatwiamy rozwijanie pożądanych kompetencji, dofinansowujemy szkolenia oraz kursy.
  • Bezpieczeństwo – Posiadamy wieloletnie doświadczenie na rynku oraz realizujemy krajowe i międzynarodowe projekty. Umiejętnie zarządzamy zadaniami oraz umożliwiamy płynną alokację pomiędzy projektami.
  • Wymiana wiedzy – Dla chcących się rozwijać mamy wewnętrzne meetingi technologiczne i autorskie programy szkoleniowe. Można uczyć się od najlepszych, a także dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w trakcie firmowych i branżowych konferencji technologicznych.
  • Prywatna opieka medyczna – Dbamy o zdrowie. Zapewniamy dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Multisport – Basen, siłownia, taniec, joga, sztuki walki. I to wszystko z kartą w wersji PLUS. Idealne rozwiązanie dla fanów sportu oraz amatorów aktywnego wypoczynku.
  • Język angielski – Tym którzy mówią płynnie i chcą utrzymać ten poziom lub pragną rozwinąć swoje umiejętności językowe, umożliwiamy bezpłatny udział w zajęciach z języka angielskiego. Lekcje realizowane są w nowoczesnej i bezpiecznej formie spotkań on-line. Just learn IT!
  • Komfort pracy – Atrakcyjnie urządzone strefy relaksu, dostępne w największych oddziałach firmy, zachęcające do odpoczynku w ciągu dnia oraz wyposażone kuchnie z aromatyczną kawą.
  • Wspieranie aktywności – Mamy drużyny piłki nożnej, rozgrywamy mistrzostwa, mamy na pokładzie maratończyków i innych aktywnych wielbicieli sportu. Wspieramy wszelkie pasje.
Informujemy, iż administratorem Państwa danych będzie grupa kapitałowa Britenet z siedzibą w Warszawie przy ul. Karolkowej 30, 01-207, Warszawa.

Wszystkich aplikujących Kandydatów prosimy o obowiązkowe zawarcie w CV następującej formuły:
"Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez grupę kapitałową Britenet z siedzibą w Warszawie przy ul. Karolkowej 30, 01-207 Warszawa dla realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, a ponadto osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz usunięcia."
 

Podobne oferty

  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...