Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • IT Helpdesk Specialist

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Consumer Services   Toruń, ul. Batorego 18-22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista Helpdesk

Britenet Sp. z o.o.
Bełchatów
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
rekrutacja online
1318 dni temu

Profesjonalizm idzie u nas w parze z dobrą atmosferą pracy. Działamy od 2006 roku, zatrudniamy obecnie ponad 1000 specjalistów IT, a nasz zespół stale rośnie. Mamy oddziały w pięciu miastach: Warszawie, Lublinie, Poznaniu, Kielcach i Białymstoku.

Razem możemy więcej
W #briteteam drzemie wielka moc! Jesteśmy zgraną drużyną, wspieramy się i motywujemy do działania. Wciąż głodni wiedzy, szukamy nowych inspiracji i dzielimy się doświadczeniami. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych. Mierzymy wysoko, podejmujemy kolejne wyzwania i z zapałem oraz z uśmiechem realizujemy pasje. I co najważniejsze – dobrze czujemy się w swoim towarzystwie.

Rozwijamy się i dzielimy wiedzą
Organizujemy wewnętrzne meetingi technologiczne i autorskie programy szkoleniowe. Członkowie #briteteam mogą dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem w trakcie firmowych i branżowych konferencji technologicznych oraz podążać wybraną przez siebie ścieżką kariery: managerską lub ekspercką. Umożliwiamy stałe podnoszenie kompetencji, dofinansowujemy szkolenia i kursy. Dbamy także o umiejętności komunikacyjne i umożliwiamy bezpłatny udział w zajęciach z języka angielskiego. Z nami rozwiniesz skrzydła!

Tworzymy Najlepsze Miejsce Pracy w IT
Pięciokrotnie zdobyliśmy tytuł „Najlepsze Miejsce Pracy IT w Polsce” w badaniach AudIT przeprowadzanych przez Computerworld we współpracy z Kantar. Co zapewnia nam sukces i najwyższą pozycję? Pracownicy Britenet doceniają dobrą i przyjazną atmosferę w firmie i są zadowoleni ze współpracy zarówno z kolegami z działu, jak i bezpośrednimi przełożonymi. Ponadto mają poczucie zachowania work-life balance, wierzą w jakość oferowanych przez Britenet usług i mają przekonanie o renomie firmy na rynku.

Specjalista Helpdesk
Miejsce pracy: Bełchatów


Zadania na stanowisku skupiają się na wsparciu użytkowników w zakresie konfiguracji sprzętu, systemów oraz aplikacji IT.

Kluczowe zadania:
  • Analiza zgłoszeń i przekierowywanie ich do odpowiednich linii wsparcia
  • Konfiguracja urządzeń telekomunikacyjnych
  • Wsparcie telefoniczne dla użytkowników w obszarze doradztwa telefonicznego
  • Zdalne instalowanie aplikacji i ich konfigurowanie
  • Monitorowanie zgłoszeń i ich terminowa realizacja
  • Budowanie profesjonalnego wizerunku „help desk” oraz współpraca z innymi działami
  • Zaangażowanie w proces wdrożeniowy nowych osób
 Wymagania:
  • Znajomość budowy i funkcjonowania sprzętu komputerowego
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows
  • Wiedza z zakresu zagadnień sieciowych (protokoły TCPIP, model OSI)
  • Wiedza z zakresu udostępniania zasobów, konfiguracja
  • Umiejętność instalacji oraz konfiguracji urządzeń peryferyjnych
  • Doświadczenie w świadczeniu wsparcia użytkownika
  • Umiejętność budowania relacji z użytkownikiem oraz skutecznej komunikacji z klientem zewnętrznym
  • Bardzo wysoka komunikatywność, zaangażowanie, zdolności współpracy w zespole
Oferujemy:
  • Niepowtarzalna atmosfera – Dobra i przyjazna atmosfera w firmie oraz zadowolenie ze współpracy zarówno z kolegami z działu, jak i bezpośrednimi przełożonymi.
  • Imprezy integracyjne – Duże, wewnętrzne konferencje technologiczne, kilkudniowe imprezy integracyjne jesienią, przyjęcia gwiazdkowe oraz wyjścia zespołowe.
  • Elastyczność – Godziny pracy są elastyczne i dostosowane do indywidualnych preferencji. Podobnie jak tryb świadczenia pracy: zdalnie lub w modelu hybrydowym.
  • Ścieżki rozwoju – Są jasne, proste i na pewno nie wyboiste. Do wyboru ścieżka rozwoju managerska lub ekspercka.
  • Certyfikaty – Ułatwiamy rozwijanie pożądanych kompetencji, dofinansowujemy szkolenia oraz kursy.
  • Bezpieczeństwo – Posiadamy wieloletnie doświadczenie na rynku oraz realizujemy krajowe i międzynarodowe projekty. Umiejętnie zarządzamy zadaniami oraz umożliwiamy płynną alokację pomiędzy projektami.
  • Wymiana wiedzy – Dla chcących się rozwijać mamy wewnętrzne meetingi technologiczne i autorskie programy szkoleniowe. Można uczyć się od najlepszych, a także dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w trakcie firmowych i branżowych konferencji technologicznych.
  • Prywatna opieka medyczna – Dbamy o zdrowie. Zapewniamy dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Multisport – Basen, siłownia, taniec, joga, sztuki walki. I to wszystko z kartą w wersji PLUS. Idealne rozwiązanie dla fanów sportu oraz amatorów aktywnego wypoczynku.
  • Język angielski – Tym którzy mówią płynnie i chcą utrzymać ten poziom lub pragną rozwinąć swoje umiejętności językowe, umożliwiamy bezpłatny udział w zajęciach z języka angielskiego. Lekcje realizowane są w nowoczesnej i bezpiecznej formie spotkań on-line. Just learn IT!
  • Komfort pracy – Atrakcyjnie urządzone strefy relaksu, dostępne w największych oddziałach firmy, zachęcające do odpoczynku w ciągu dnia oraz wyposażone kuchnie z aromatyczną kawą.
  • Wspieranie aktywności – Mamy drużyny piłki nożnej, rozgrywamy mistrzostwa, mamy na pokładzie maratończyków i innych aktywnych wielbicieli sportu. Wspieramy wszelkie pasje.
Informujemy, iż administratorem Państwa danych będzie grupa kapitałowa Britenet z siedzibą w Warszawie przy ul. Karolkowej 30, 01-207, Warszawa.

Wszystkich aplikujących Kandydatów prosimy o obowiązkowe zawarcie w CV następującej formuły:
"Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez grupę kapitałową Britenet z siedzibą w Warszawie przy ul. Karolkowej 30, 01-207 Warszawa dla realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, a ponadto osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz usunięcia."
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • IT Helpdesk Specialist

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Consumer Services   Toruń, ul. Batorego 18-22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...