Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Elbląg Specjalista ds. Administracyjnych Elbląg
Specjalista (k/m)/ podinspektor (k/m) ds. wydawania odpisów aktów stanu cywilnego w departamencie spraw obywatelskich, urząd stanu cywilnego

Specjalista (k/m)/ podinspektor (k/m) ds. wydawania odpisów aktów stanu cywilnego w departamencie spraw obywatelskich, urząd stanu cywilnego

Urząd Miejski w Elblągu
Elbląg
praca stacjonarna
1 dzień temu
Urząd Miejski w Elblągu
Specjalista (k/m)/ podinspektor (k/m) ds. wydawania odpisów aktów stanu cywilnego w departamencie spraw obywatelskich, urząd stanu cywilnego
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1753
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie korespondencji krajowej i zagranicznej oraz czuwanie nad terminowym załatwianiem spraw; wpinanie do właściwych akt zbiorowych decyzji administracyjnych oraz postanowień sądowych dotyczących urodzeń, małżeństw i zgonów; udział w czynnościach związanych z zawieraniem małżeństw; wprowadzanie aktów stanu cywilnego do aplikacji ŹRÓDŁO, BUSC i uzupełnianie bazy PESEL; wydawanie odpisów aktów urodzeń, małżeństw i zgonów z rejestru stanu cywilnego na bezpośredni wniosek klienta; dokonywanie przypisków pod aktami stanu cywilnego na podstawie informacji z innych urzędów z kraju i na podstawie odpisów aktów zagranicznych, zgodnie z obowiązującą konwencją; prowadzenie rejestrów podań o wydobycie odpisów z akt stanu cywilnego; archiwizacja podań; prowadzenie spraw związanych z powielaniem dokumentów; zlecanie migracji aktów stanu cywilnego z innych urzędów stanu cywilnego, na wniosek; realizacja zleceń migracji aktów stanu cywilnego napływających z innych urzędów; usuwanie niezgodności między BUSC, a PESEL. Wynagrodzenie od 5550 zł brutto - 7640 zł brutto w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe; co najmniej 3 lata stażu pracy w administracji samorządowej; znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; dokładność, rzetelność, lojalność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: znajomość języka niemieckiego na poziomie podstawowym;

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 550 do 7 640 PLN


Opis wynagrodzenia:

W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Łączności 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie


Dane kontaktowe:

Joanna Jabłońska


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), Termin: Nabór do 08.12.2025 r.


Wymagane dokumenty:

Życiorys (CV) podpisany przez kandydatkę / kandydata; kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydatkę / kandydata - dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy w administracji samorządowej (należy potwierdzić okres początkowy i zamknięty zatrudnienia); oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydatkę/kandydata - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kandydatka / kandydat, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach. Ważne wyłącznie kandydatki / kandydaci, którzy dostarczą wszystkie wymienione powyżej dokumenty, potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych (pkt 2), zostaną zaproszeni do udziału w kolejnym etapie naboru. Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 8 grudnia 2025 r. z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko ds. wydawania odpisów aktów stanu cywilnego w Departamencie Spraw Obywatelskich, Urząd Stanu Cywilnego w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1 w terminie do dnia 8 grudnia 2025 r. za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1 parter sala nr 100, lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) lub przez e-Doręczenia.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy

    Klient portalu Praca.pl   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów: faktur, umów, projektów; Wprowadzanie danych do systemu CDN XL i arkuszy Excel; Archiwizowanie dokumentów zgodnie z procedurami; Obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych; Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa; Zarządzanie korespondencją...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.   Olsztyn, ul. Sprzętowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (faktur, umów, projektów), wprowadzanie danych do systemu, prawidłowe archiwizowanie dokumentów, obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych, współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa, zarządzanie korespondencją, odbieranie telefonów i...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjno-magazynowych

    Klient portalu Praca.pl   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Kontrola i zatwierdzanie dostaw zgodnie z zamówieniem oraz ich rejestracja w systemie WMS; Utrzymywanie porządku w dokumentacji magazynowej; Zarządzanie przemieszczeniami towarów i współpraca z zespołem magazynowym; Dbałość o przestrzeganie przepisów oraz procedur wewnętrznych; Stała...
  • Młodszy Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Węgorzewo, ul. Plac Wolności 7    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w przygotowywaniu opisów zamówień (m.in. kosztorysów, uproszczonych dokumentacji) dotyczących robót konserwacyjnych oraz usuwania szkód powodziowych, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, przygotowywanie korespondencji z...
  • Specjalista w Dziale Utrzymania w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Katowice, Plac Grunwaldzki 8-10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
  • Młodszy Specjalista w Dziale Współpracy z Użytkownikami Wód

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Kalisz, ul. Skarszewska 42A​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu spraw związanych z korzystaniem z majątku Skarbu Państwa na podstawie odrębnych przepisów wewnętrznych, współprowadzenie spraw dotyczących hydroenergetycznego wykorzystania rzek, współpracę w prowadzeniu spraw...
  • Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gliwice, Toszecka 101    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: realizację spraw dotyczących skarg, wniosków i petycji, koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych, prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z kompetencją nadzoru wodnego, przygotowywanie opisów...
  • Młodszy Specjalista w Wydziale ds. Rozliczeń Osób Ubezpieczonych w Departamencie Współpracy Międzynarodowej

    Centrala NFZ   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    GŁÓWNE ZADANIA terminowe i zgodne z obowiązującymi procedurami prowadzenie spraw związanych z obsługą roszczeń przedstawianych przez inne państwa członkowskie UE/EFTA; nadzór merytoryczny nad działaniami oddziałów wojewódzkich NFZ w zakresie obsługi roszczeń; udział w przygotowaniu...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gliwice, ul. Robotnicza 2    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: sprawy związane z opłatami za usługi wodne, opłatami podwyższonymi, wystawianie i przekazywanie informacji oraz wydawanie decyzji za usługi wodne, obsługę systemu poboru opłat i należności, prowadzenie bazy podmiotów korzystających z...