Specjalista Premium Contact Centre

ING Bank Śląski S.A.

Katowice

4 dni temu

Specjalista Premium Contact Centre
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: IG/CP/DCC/01/2018

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
Jakie będą Twoje obowiązki na stanowisku?
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w trakcie realizacji procesu sprzedażowego oraz posprzedażowego z uwzględnieniem wysokich standardów jakościowych
  • Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
  • Budowanie wyjątkowego doświadczenia klientów ze współpracy z bankiem
  • Aktywne realizowanie obsługi Klienta z wykorzystaniem nowych technologii
  • Udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji nt. produktów specjalistycznych oraz podstawowych produktów i usług banku z zachowaniem wysokiej jakości obsługi
  • Zdalne finalizowanie procesów sprzedaży specjalistycznych i  podstawowych produktów i usług Banku
Jakich umiejętności oczekujemy od Ciebie?
  • Życzliwości i empatii w rozmowach z klientami
  • Dobrej znajomości oferty kredytowej i procedur z zakresu kredytu hipotecznego
  • Znajomości stosowania standardów obsługi Klienta z zakresu bankowości specjalistycznej
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość tematów związanych z klientem premium lub przedsiębiorcami
  • Wykształcenia min. średniego (preferowane ekonomiczne, finansowe lub prawnicze)
  • Odpowiedzialności, inicjatywy, samodzielności i konsekwencji w działaniu
  • Doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta i sprzedażą min. 2 lata
  • Dodatkowym atutem będzie obsługa klienta w języku angielskim
Naszym pracownikom oferujemy:

Poznaj

ING Bank Śląski S.A.

Strona główna > O Banku O Banku ING Bank Śląski S.A. Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży produktów bankowych

Zakres obowiązków specjalisty do spraw sprzedaży produktów bankowych definiuje już sama nazwa stanowiska. W poszczególnych jednostkach obowiązki te mogą nieznacznie różnić się między sobą, jednak w każdym przypadku opierać się one będą o bezpośrednią i pośrednią pracę z klientem indywidualnym lub biznesowym, opracowywanie dla niego precyzyjnej oferty, oraz negocjowanie warunków podpisywanych ...
Specjalista ds. sprzedaży produktów bankowych Praca Specjalista ds. sprzedaży produktów bankowych

Podobne oferty

Rekrutują z Praca.pl