CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zadania:
- Wsparcie klientów w wybranym obszarze – PtP/RtR/Procurement.
- Udział w tranzycji procesów.
- Analiza i usprawnianie procesów finansowych u klienta.
- Identyfikacja, projektowanie i wdrożanie nowoczesnych i zaawansowanych rozwiązań.
- Wsparcie w obniżeniu kosztów procesowych oraz ilości zaangażowanych osób.
- Przygotowywanie prezentacji dla klientów.
- Tworzenie map procesów.
- Prowadzenie warsztatów i szkoleń.
- Znajomości jezyka angielskiego na poziomie min.C1
- Doświadczenie lub wykształcenie w obszarze finansów/ księgowości.
- Doświadczenie w usprawnianiu procesów.
- Rozumienie trendów i tematów z obszaru GBS / BPO / SSC.
- Dobra znajomość i zrozumienie metodologii i zmiany oraz transformacji
- Dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych.
- Udział w bardzo ciekawych projektach, pracę na atrakcyjnym i rozwojowym stanowisku.
- Umowę o pracę i korzystne warunki finansowe
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, programy pracownicze, bilety i zniżki, imprezy firmowe.
- Możliwość rozwoju i korzystania z ciekawego i szerokiego pakietu szkoleń.