Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa-Śródmieście Fundraiser Warszawa-Śródmieście
Specjalista / Specjalistka ds. fundraisingu (komunikacji z darczyńcami)

Specjalista / Specjalistka ds. fundraisingu (komunikacji z darczyńcami)

FUNDACJA DAJEMY DZIECIOM SIŁĘ
Warszawa, Śródmieście
6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
762 dni temu

Ogłoszenie numer: 8646590, z dnia 2023-11-15

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę poszukuje Specjalisty/ki ds. fundraisingu (komunikacji z darczyńcami).

Szukamy osoby, która podziela wartości związane z prawami dziecka wynikającymi z Konwencji o Prawach Dziecka, m. in.: nietykalność cielesna, brak dyskryminacji ze względu na pochodzenie, płeć, religię i inne cechy i chce się rozwijać w dużej, uznanej organizacji pozarządowej zajmującej się przeciwdziałaniem krzywdzeniu dzieci. Jeśli tak o sobie myślisz, zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. fundraisingu (komunikacji z darczyńcami)

Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

Nr Ref.: SF

 

Opis stanowiska

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • realizowanie działań komunikacyjnych związanych z pozyskiwaniem, utrzymywaniem i odzyskiwaniem darczyńców indywidualnych,
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z darczyńcami indywidualnymi,
  • przygotowanie, produkcja i rozwój materiałów fundraisingowych,
  • przygotowanie i realizacja wysyłek direct mailingów,
  • we współpracy z agencją telemarketingową realizacja projektów telefonicznych skierowanych do nowych lub obecnych darczyńców,
  • planowanie i realizacja innowacyjnych, angażujących kampanii skierowanych do darczyńców,
  • analizę danych dotyczących darczyńców, zrozumienia ich preferencji i potrzeb w celu przygotowywania dopasowanej do nich komunikacji,
  • planowanie i realizacja założeń budżetowych w powierzonych projektach i działaniach.

Wymagania

  • płynna znajomość języka polskiego ze szczególnym uwzględnieniem zasad ortografii i interpunkcji,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z fundraisingiem, komunikacją lub marketingiem,
  • doświadczenie w tworzeniu i redagowaniu treści oraz materiałów fundraisingowych lub marketingowych,
  • zaangażowanie i odpowiedzialność w działaniu oraz przy podejmowaniu wyzwań,
  • doskonała zdolność nawiązywania relacji interpersonalnych i efektywnej komunikacji,
  • umiejętność pracy zespołowej i proaktywnego podejścia do szukania rozwiązań,
  • kreatywność i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań wzmacniających relację z darczyńcami.

Mile widziana/e będzie/będą: 

  • doświadczenie w pracy z systemami zarządzania relacjami z klientami (CRM), oraz systemami lojalnościowymi,
  • praktyczne umiejętności w tworzeniu kreatywnych, ciekawych i angażujących treści będzie bardzo mile widziane :)

Oferujemy

  • pracę z sensem i misją w największej w Polsce organizacji pozarządowej, która chroni dzieci przed krzywdzeniem i pomaga tym, które doświadczyły przemocy psychicznej, fizycznej i wykorzystywania seksualnego,
  • wynagrodzenie w przedziale 6500-7000 zł/brutto miesięcznie,
  • otwartą, partnerską, miłą atmosferę,
  • możliwość wykorzystania swojego doświadczenia oraz zdobycia nowego, podczas pracy przy ciekawych i angażujących projektach,
  • pracę na pełny etat, w oparciu o umowę o pracę, od poniedziałku do piątku w systemie hybrydowym (on-line i min. 1 dzień w tyg. w biurze),
  • pakiet wdrożeniowy oraz możliwość udziału w szkoleniach/webinarach fundacyjnych,
  • pracę w zespole pełnym profesjonalizmu i zaangażowania :)
  • miejsce, w którym pracujemy w oparciu o wartości takie jak: rozwój, odpowiedzialność, współpraca, szacunek, skuteczność i jakość,
  • 26 dni urlopu, niezależnie od stażu pracy,
  • dzień wolny 24 grudnia,
  • kartę Multisport,
  • 2h dla rodziny (wybrany dzień pracy w maju skrócony o 2h),
  • ubezpieczenie na zdrowie i życie,
  • platformę do nauki języka angielskiego i hiszpańskiego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.