W związku z dynamicznym rozwojem oraz koniecznością zapewnienia wysokiej jakości wsparcia technicznego dla sieci naszych placówek na terenie całego kraju (ponad 300 lokalizacji), poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę zgłoszeń technicznych, współpracę z wykonawcami oraz wsparcie organizacyjne i administracyjne zespołu technicznego. Praca ma charakter stacjonarny i realizowana jest z biura firmy.
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie i koordynowanie zgłoszeń technicznych napływających z placówek (telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej),
- Współpraca z wykonawcami, zespołem technicznym oraz innymi działami w zakresie usuwania awarii, realizacji drobnych prac remontowych oraz zadań inwestycyjnych,
- Tworzenie harmonogramów przeglądów okresowych i prac serwisowych oraz nadzór nad ich realizacją,
- Weryfikacja dokumentacji kosztowej (m.in. faktur, zestawień) oraz udział w procesie rozliczeń z wykonawcami,
- Dbanie o terminowy i prawidłowy obieg dokumentów technicznych oraz administracyjnych w ramach zespołu,
- Współuczestnictwo w optymalizacji procesów techniczno-organizacyjnych.
- Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie,
- Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,
- Sprawna obsługa komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna),
- Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej lub w obszarze technicznym,
- Samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w doświadczonym i zaangażowanym zespole technicznym,
- Możliwość rozwoju w strukturach organizacji posiadającej ogólnopolską sieć placówek,
- Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie we wdrożeniu na stanowisko,
- Niezbędne narzędzia pracy oraz dostęp do wiedzy branżowej.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!