- analizowanie zapotrzebowania na materiały i planowanie zakupów
- składanie zapytań ofertowych, negocjacje cenowe i nadzór nad realizacją zamówień
- obsługa reklamacji ilościowych i jakościowych
- zapewnienie ciągłości dostaw i optymalizacja procesów zaopatrzenia
- współpraca z działem handlowym oraz innymi działami firmy
- przygotowywanie dokumentów dostaw, ofert oraz raportów
- obsługa systemów magazynowych i rejestracja zakupów
- doświadczenie w branży wyrobów stalowych i znajomość rynku
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość języka czeskiego będzie dodatkowym atutem
- zdolności negocjacyjne i wysokie umiejętności interpersonalne
- dobra organizacja pracy, dokładność i samodzielność
- praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku
- możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia kompetencji
- prywatną opiekę medyczną i miejsce parkingowe
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej i bogatej tradycji
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Poznaj
FERONA POLSKA S.A.
Jednym z ważniejszych, długotrwałych przedsięwzięć spółki FERONA POLSKA S.A., jest zdobywanie nowych rynków sprzedaży. Sprzedaż wyrobów hutniczych na terenie Polski rozpoczęliśmy w lipcu 2007 roku. Siedziba spółki znajduje się Mysłowicach na ul. Mikołowskiej 31 w pobliżu autostrady Katowice-Kraków i węzła A4/S1. W swej działalności czerpiemy z długoletniego doświadczenia spólki-matki Ferony A.S., działającej na rynku środkowoeuropejskim od prawie stu lat. W oparciu o własne doświadczenie i korzystając z jej doradztwa w zakresie finansów, technologii informatycznej oraz Systemu Managementu Jakości jesteśmy w stanie zagwarantować naszym Klientom asortyment i obsługę najwyższej klasy.