Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą o 135 letniej tradycji!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Biuro Kontroli i Audytu - Samodzielne Stanowisko ds. Audytu)
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- opracowywanie projektów strategicznych i rocznych planów audytu w oparciu o opracowaną i aktualizowaną mapę ryzyka
- współudział w opracowywaniu rejestru ryzyka Biura i raportu z zarządzania ryzykiem Biura
- przeprowadzanie planowych i doraźnych audytów wewnętrznych oraz kontroli we wszystkich obszarach działalności Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. zgodnie z ogólnie przyjętymi standardami i regułami audytu/kontroli
- inicjowanie działań ograniczających lub eliminujących stwierdzone nieprawidłowości i zidentyfikowane ryzyka
- monitorowanie przeprowadzanych w Spółce audytów zewnętrznych oraz koordynowanie współpracy jednostek i komórek organizacyjnych Spółki z audytorami zewnętrznymi, na podstawie i w zakresie wynikającym z polecenia Zarządu Spółki lub bezpośredniego przełożonego
- rzetelne, obiektywne i zgodne z obowiązującymi kryteriami kontroli badanie i identyfikowanie oraz przedstawianie faktów ustalonych podczas kontroli, przyczyn i skutków nieprawidłowości oraz odpowiedzialności za ich powstanie, a także obiektywnych wniosków pokontrolnych w sprawach merytorycznych i personalnych
- proponowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych mających na celu ograniczenie lub eliminację stwierdzonych nieprawidłowości i zapobieganie ich powstaniu w przyszłej działalności
- sporządzanie raportów z przeprowadzonych kontroli oraz wystąpień pokontrolnych, zawierających stwierdzone uchybienia i nieprawidłowości oraz pracowników odpowiedzialnych za ich powstanie
- monitorowanie i sprawdzanie realizacji rekomendacji i zaleceń poaudytowych oraz zaleceń pokontrolnych, wydanych po przeprowadzonych przez siebie audytach i kontrolach
- prowadzenie dokumentacji realizowanych audytów i kontroli oraz przygotowywanie jej do archiwizacji
- wykształcenie wyższe, preferowane: prawnicze, ekonomiczne lub techniczne
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego, preferowane na stanowisku audytora wewnętrznego
- znajomość powszechnie obowiązujących regulacji prawnych
- preferowana znajomość systemów: Zintegrowanego Systemu Zarządzania, Systemu Zarządzania Ryzykiem, Systemu Compliance, Zarządzania przez Cele i Systemu Ocen Pracowniczych
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
- zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- odporność na stres, kultura osobista, konsekwencja w postępowaniu zmierzającym do osiągania założonych celów, chęć rozwoju zawodowego, zdolności analityczne, umiejętność planowania i organizacji własnej pracy, umiejętność redagowania tekstów, dokładność, rzetelność i komunikatywność
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Poznaj
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. to przedsiębiorstwo użyteczności publicznej,
którego Właścicielem (Akcjonariuszem) jest Miasto Stołeczne Warszawa.
Jako jedna ze służb stolicy, wykonujemy w imieniu gminy zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i
odprowadzania ścieków.Każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 350 milionów litrów wody
i odprowadzamy 470 milionów litrów ścieków.
Eksploatujemy ponad 4400 km sieci wodociągowej oraz 4300 km sieci kanalizacyjnej.
Dzięki 135-letniej tradycji łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że pozostajemy właścicielem oryginalnej części przedwojennej Warszawy - Stacji Filtrów. Ponadto, korzystając z doświadczenia wielu pokoleń naszych pracowników, pokazujemy, jak można łączyć XIX-wieczną myśl inżynieryjną z technologiami XXI w., jakimi są np. nowoczesne stacje uzdatniania wody czy największa w Polsce oczyszczalnia ścieków „Czajka”.
Jak wygląda rekrutacja?
- Krok Publikacja ogłoszenia o pracę
- Krok Gromadzenie i selekcja aplikacji
- Krok Spotkania rekrutacyjne
- Krok Wybór Kandydata