Czym zajmuje się zespół?
Audit Support Center (ASC) w Katowicach jest działem odpowiedzialnym za kompleksowe wsparcie zespołów audytowych KPMG w Polsce w wybranych procesach badania sprawozdania finansowego.
ASC świadczy szeroki zakres usług, w tym: przygotowywanie dokumentacji związanej z zarządzaniem ryzykiem, drafty ofert handlowych oraz umów z Klientami, wsparcie procesu planowania i budżetowania, wykonywanie uzgodnionych procedur audytowych, przygotowywanie danych pod zaawansowane analizy zespołu audytowego, uzgadnianie i weryfikacja sprawozdań finansowych, usługi tłumaczenia oraz archiwizacja dokumentacji z badania. Oferta centrum wsparcia ulega ciągłemu rozszerzaniu poprzez rozwój istniejących usług oraz przejmowanie nowych procedur od zespołów audytowych.
- wsparcie, koordynację pracy oraz weryfikację dokumentacji przygotowanej przez młodszych pracowników ASC w obszarze niżej wymienionych procedur
- weryfikację poprawności i kompletności sprawozdań finansowych przygotowanych zgodnie z UoR lub MSSF oraz innych dokumentów finansowych
- przeprowadzanie bardziej zaawansowanych testów detalicznych oraz przygotowywanie powiązanej z testami dokumentacji audytowej
- kompleksową obsługę procesu potwierdzeń zewnętrznych
- przetwarzanie danych (data profiling / blending / wrangling) z wykorzystaniem najnowszych narzędzi informatycznych (Caseware IDEA, Alteryx)
- kontakt z zespołami audytowymi w związku z wykonywanymi procedurami
- wsparcie procesu przeglądu i usprawnień istniejących procedur
- co najmniej rocznego doświadczenia w zakresie usług wsparcia w wyżej wymienionych obszarach badania sprawozdań finansowych (m.in. przegląd dokumentacji roboczej, poprawności i kompletności dokumentacji finansowej) lub min. dwuletniego doświadczenia w księgowości
- doświadczenie w dziale audytu sprawozdań finansowych będzie dodatkowym atutem
- praktycznej wiedzy z zakresu obsługi pakietu MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook)
- inicjatywy w poznawaniu nowych obszarów do rozwoju zawodowego i podnoszeniu własnych kompetencji
- dokładności i sumienności, zaangażowania w powierzone zadania
- umiejętności logicznego myślenia i wyciągania wniosków
- efektywnej organizacji pracy
- umiejętności koordynowania wielu zadań oraz pracy pod presją czasu
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
- dobrej znajomości języka angielskiego
- stacjonarny charakter pracy z możliwością czasowej pracy zdalnej
- wynagrodzenie i stanowisko odpowiednie do posiadanego doświadczenia i kwalifikacji
- Buddy Program – otrzymasz wsparcie całego zespołu, ale będzie na Ciebie czekał również dedykowany opiekun, który pomoże Ci się zaadaptować w nowej firmie
- stałą możliwość nauki i rozwoju, m. in. bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie kursów językowych i kursów z zakresu księgowości, program certyfikacyjny Alteryx
- pakiet benefitów - prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, bilety do kina i teatru
- nowoczesną przestrzeń biurową