Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Biuro Kontroli i Audytu - Samodzielne Stanowisko ds. Kontroli)
Naszym Pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
Główny zakres obowiązków:
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych we wszystkich obszarach działalności Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A., w tym ustalanie stanu faktycznego badanych obszarów i porównywanie ze stanem wynikającym z obowiązujących wewnętrznych i zewnętrznych przepisów oraz badanie rzetelności i prawidłowości sporządzanej dokumentacji źródłowej
- rzetelne, obiektywne i zgodne z obowiązującymi kryteriami kontroli badanie i identyfikowanie oraz przedstawianie faktów ustalonych podczas kontroli, przyczyn i skutków nieprawidłowości oraz odpowiedzialności za ich powstanie, a także obiektywnych wniosków pokontrolnych w sprawach merytorycznych i personalnych
- proponowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych mających na celu ograniczenie lub eliminację stwierdzonych nieprawidłowości i zapobieganie ich powstaniu w przyszłej działalności
- sporządzanie raportów z przeprowadzonych kontroli oraz wystąpień pokontrolnych, zawierających stwierdzone uchybienia i nieprawidłowości oraz pracowników odpowiedzialnych za ich powstanie
- przeprowadzanie planowych i doraźnych audytów wewnętrznych we wszystkich obszarach działalności Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.
- inicjowanie działań ograniczających lub eliminujących stwierdzone nieprawidłowości i zidentyfikowane ryzyka
- sporządzanie raportów z przeprowadzonych audytów wewnętrznych oraz wystąpień poaudytowych
- monitorowanie przeprowadzanych w Spółce kontroli zewnętrznych oraz koordynowanie współpracy jednostek funkcjonalnych i komórek organizacyjnych Spółki z kontrolerami zewnętrznymi na podstawie i w zakresie wynikającym z polecenia Zarządu Spółki lub bezpośredniego przełożonego
- monitorowanie i sprawdzanie realizacji rekomendacji i zaleceń poaudytowych oraz zaleceń pokontrolnych, wydanych po przeprowadzonych przez siebie kontrolach i audytach
- prowadzenie dokumentacji realizowanych kontroli i audytów oraz przygotowywanie jej do archiwizacji
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego, preferowane: prawnicze, ekonomiczne lub techniczne
- minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku kontrolera wewnętrznego lub audytora wewnętrznego
- znajomości powszechnie obowiązujących regulacji prawnych
- znajomości systemów: Zintegrowanego Systemu Zarządzania, Systemu Zarządzania Ryzykiem, Systemu Compliance, Zarządzania przez Cele i Systemu Ocen Pracowniczych
- umiejętności obsługi komputera w zakresie MS Office
- zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych
- odporności na stres, kultury osobistej, konsekwencji w postępowaniu zmierzającym do osiągania założonych celów, chęci rozwoju zawodowego, zdolności analitycznych, umiejętności planowania i organizacji własnej pracy, umiejętności redagowania tekstów, dokładności, rzetelności i komunikatywności.
Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 25.03.2021 r.
W przypadku zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną prosimy o zabranie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Poznaj
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. to przedsiębiorstwo użyteczności publicznej,
którego Właścicielem (Akcjonariuszem) jest Miasto Stołeczne Warszawa.
Jako jedna ze służb stolicy, wykonujemy w imieniu gminy zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i
odprowadzania ścieków.Każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 350 milionów litrów wody
i odprowadzamy 470 milionów litrów ścieków.
Eksploatujemy ponad 4400 km sieci wodociągowej oraz 4300 km sieci kanalizacyjnej.
Dzięki 135-letniej tradycji łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że pozostajemy właścicielem oryginalnej części przedwojennej Warszawy - Stacji Filtrów. Ponadto, korzystając z doświadczenia wielu pokoleń naszych pracowników, pokazujemy, jak można łączyć XIX-wieczną myśl inżynieryjną z technologiami XXI w., jakimi są np. nowoczesne stacje uzdatniania wody czy największa w Polsce oczyszczalnia ścieków „Czajka”.
Jak wygląda rekrutacja?
- Krok Publikacja ogłoszenia o pracę
- Krok Gromadzenie i selekcja aplikacji
- Krok Spotkania rekrutacyjne
- Krok Wybór Kandydata